;
coinex

سیم پیچ شارژ بی سیم آیفون 8 در تصویری از یک مدل ساخته شده خودنمایی کرد

سیم پیچ شارژ بی سیم آیفون 8
یکی از قوی‌ترین شایعاتی که در خصوص پرچمدار جدید اپل مطرح می‌شود، مربوط به شارژ بی سیم آیفون 8 است. به نظر می‌رسد که این کمپانی راه حلی برای بکارگیری این ویژگی در گوشی جدید خود پیدا کرده است.

وجود شارژ بی سیم آیفون 8 یکی از جذاب‌ترین شایعات شنیده شده درباره این گوشی است، بنابراین شاید دیدن سیم پیچ شارژ بی سیم در مدل ساخته شده از این دستگاه چندان هم تعجب برانگیز نباشد. این عکس که توسط بنجامین گسکین (Benjamin Geskin) از طریق AppleInsider به اشتراک گذاشته شده، به نظر می‌رسد که توسط فاکسکان گرفته شده باشد.

دیروز این تصویر در برخی منابع تکنولوژی منتشر شد و یکی از مواردی که در آن خودنمایی کرد، چینش دوربین دوگانه آیفون 8 بود، اما در این تصویر موضوع بسیار جالب دیگری نیز وجود دارد. در این عکس‌ها یک باتری L شکل دیده می شود. این شکل و شمایل جدید از باتری به اپل اجازه می‌دهد تا در عین حال که می تواند اندازه گوشی را تا حداقل ممکن کوچک کند، ظرفیت باتری بیشتری ارائه دهد.

شایعات قبلی نیز حاکی از آن بود که آیفون 8 اپل احتمالا دارای باتری بزرگتری خواهد بود. این برای اولین بار نیست که صحبت از باتری L شکل به میان می‌آید. گزارش‌های منتشر شده در ماه گذشته نیز نشان داد که کمپانی ال جی می‌تواند تامین کننده باتری‌های آیفون 2018 اپل باشد که احتمالا از نوع  باتری L شکل خواهد بود.

در هر صورت شارژ بی سیم آیفون 8 و این باتری با شکلی غیرمعمول می تواند جذاب‌ترین ویژگی‌های آیفون جدید باشد.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر