;
coinex

آیفون اس ای 2 در سه ماهه اول سال 2018 کار خود را آغاز می کند

آیفون اس ای 2 در سه ماهه اول سال 2018 کار خود را آغاز می کندمدتهاست که شایعاتی پیرامون گوشی هوشمند آیفون اس ای 2 به گوش می رسد؛ شایعات اخیر حاکی از آن هستند که در زمستان سال 2018 باید منتظر عرضه ی این گوشی موبایل باشیم.

گوشی آیفون 5 اس با نمایشگر 4 اینچی در سال 2013 عرضه شد. از آن زمان تا به حال، کمپانی اپل گوشی های بزرگ را معرفی و راه اندازی می کند. با اینحال، کمپانی اپل در سال گذشته گوشی 4 اینچی آیفون SE (Especial Edition) را برای هوادارن گوشی های کوچکتر راه اندازی کرد. از آنجاییکه این مدل در مقایسه با گوشی های بزرگتر، ارزان قیمت تر بود، توجه بسیاری از هوادارن این برند را به خود جلب کرد. حال گزارشات جدید مدعی هستند که در سه ماهه ی اول سال 2018، نسخه ی دوم این اسمارت فون با نام آیفون اس ای 2 کار خود را آغاز خواهد کرد.

یکی از نشریه های فرانسوی در ماه گذشته گزارش کرده بود که گوشی آیفون اس ای 2 در ماه جاری میلادی یعنی آگوست، معرفی می شود. شایعات جدیدتر نیز مدعی هستند که این گوشی در حقیقت، در دست اجرا قرار دارد، اما در سال جاری میلادی عرضه نمی شود. Wistron یک تولید کننده لوازم الکترونیکی تایوانی است که از ما می گذشته، تولید نسل اول گوشی آیفون اس ای را در هند به عهده دارد. این کمپانی قصد دارد تجهیزات تولیدی جدیدی را در بنگلور هند تاسیس کند تا بتواند تولیدات خود را در 5 سال آینده به میزان سه برابر افزایش دهد.

منابع داخلی حوزه گوشی های هوشمند مدعی هستند که گوشی آیفون اس ای 2 نیز توسط این شرکت تایوانی تولید شده و از آغاز سال 2018 در کشور هند عرضه می شود. شایع شده که بازار هند، قبل از سایر کشورها میزبان این اسمارت فون خواهد بود. این دستگاه با قیمت مقرون به صرفه تری به فروش می رسد.

مشخصات گوشی آیفون اس ای 2

شایع شده که گوشی آیفون اس ای 2 از نمایشگر 4 یا 4.2 اینچی برخوردار می شود. تراشه A10 اپل همراه با رم 2 گیگابایتی، تامین قدرت دستگاه را به عهده دارد. انتظار می رود که جدیدترین نسخه iOS به صورت پیش فرض در این دستگاه اجرا شود. دوربین 12 مگاپیکسلی آیفون 7 نیز احتمالا در آیفون اس ای 2 تعبیه می شود و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی نیز در نمای جلویی دستگاه قرار می گیرد.

نسل دوم سنسور تاچ آیدی که با آیفون 6 اس کار خود را آغاز کرد، در نسل دوم اس ای نیز تعبیه می شود. نسخه اصلی گوشی آیفون اس ای با باتری 1624 میلی آمپر ساعتی همراه بود؛ انتظار می رود که نسخه ی جدیدتر از باتری 1700 میلی آمپر ساعتی برخوردار شود. علاوه بر این، انتظار می رود گوشی آیفون اس ای 2 در دو نسخه حافظه داخلی 32 و 128 گیگابایتی عرضه شود و با قیمت 399 یورو معادل 469 دلار به فروش برسد.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر