;
coinex

مشخصات میزو ام 6 نوت منتشر شد؛ دوربین دوگانه مجددا رخ نشان می‌دهد

مشخصات میزو ام 6 نوت منتشر شد
مشخصات میزو ام 6 نوت (Meizu M6 Note) منتشر شد و برخی جزئیات حکایت از ورود یک گوشی هوشمند مقرون به صرفه نسبتا خوب به بازار موبایل دارد.

با آنکه هنوز توجه رسانه‌های خبری به گوشی پرچمدار میزو پرو 7 معطوف است، این کمپانی چینی کار خود را برای تولید محصول دیگری آغاز کرده است. میزو ام 6 نوت جانشین گوشی میزو ام 5 نوت سال گذشته خواهد شد. میزو M5 Note یکی از محبوب‌ترین گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه در چین است. اولین فروش فلش سیل این گوشی در سال گذشته رکورد جالبی را ثبت کرد. یک میلیون دستگاه از این گوشی تنها در مدت 21 ثانیه به فروش رفت!

مشخصات میزو ام 6 نوت

اکنون نوبت به جانشین این دستگاه است. برخی مشخصات میزو ام 6 نوت طبق معمول از طریق شبکه اجتماعی ویبو منتشر شد. بر اساس لیست مشخصات منتشر شده، گوشی Meizu M6 Note دارای یک صفحه نمایش 5.5 اینچی IPS LCD با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت فول اچ دی) است. این اسمارت فون از آخرین پردازنده ساخت مدیاتک، پردازنده هشت هسته‌ای 64 بیتی هلیو پی 25 قدرت گرفته و در کنار پردازنده گرافیکی Mali-T880 قرار می‌گیرد.

مشخصات میزو ام 6 نوت

این پردازنده توسط 3 گیگابایت رم پشتیبانی شده و البته نسخه دیگری از آن نیز وجود دارد که به حافظه رم 4 گیگابایتی مجهز خواهد بود. حافظه داخلی نیز با دو ظرفیت 32 گیگابایت و 64 گیگابایت خودنمایی خواهد کرد. یکی از مهمترین مشخصات میزو ام 6 نوت وجود دوربین دوگانه در آن است و گفته می‌شود که از همان تنظیمات دوربین شیائومی ردمی پرو برخوردار خواهد بود. این دستگاه انرژی روزانه خود را از یک باتری 4000 میلی‌آمپر ساعتی تامین خواهد کرد.

میزو ام 6 نوت

علاوه بر این، تصاویر منتشر شده نشان می‌دهد که میزو ام 6 نوت با یک بدنه یک‌دست فلزی و سنسور اثر انگشت تعبیه شده در پنل پشتی همراه خواهد بود. گفته می‌شود که قیمت میزو ام 6 نوت با 4 گیگابایت حافظه رم چیزی در حدود 237 دلار خواهد بود. هنوز زمان عرضه این دستگاه مشخص نیست، اما این اتفاق احتمالا قبل از پایان سال جاری بوقوع خواهد پیوست.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر