;
coinex

مشخصات میزو پرو 7 با اسنپدراگون 835 در بنچمارک گیک بنچ رویت شد

مشخصات میزو پرو 7 با اسنپدراگون 835 در بنچمارک گیک بنچ رویت شدمشخصات میزو پرو 7 در حالی در بنچمارک گیک بنچ رویت شده که بیش از یک هفته از رویداد معرفی آن گذشته است. کمپانی میزو در هفته ی گذشته از پرچمداران میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس رونمایی کرد؛ بنابراین مشاهده ی مشخصات آن در این بنچمارک، توجه بسیاری را به خود جلب کرده است. اما نکته ی جالب تر در مورد انتشار مشخصات میزو پرو 7 در بنچمارک گیک بنچ این است که دستگاه نامبرده با تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835 همراه شده است.

گوشی های میزو پرو 7 و پرو 7 پلاس به عنوان اولین موبایل های مجهز به جدیدترین تراشه مدیاتک یعنی هلیو X30 معرفی شدند. این تراشه طی پروسه 10 نانومتری تولید شده است. لازم به ذکر است که برخی از نسخه های این موبایل نیز با تراشه هلیو P25 همراه هستند. در مشخصات گوشی میزو پرو 7 پلاس آمده بود که تمامی نسخه های این دستگاه با پردازنده هلیو X30 همراه می شوند؛ این در حالیست که برخی مدل های پرو 7 با پردازنده X30 و برخی دیگر با P25 همراه می شوند. اما مدلی که در گیک بنچ رویت شده از مجهز بودن این گوشی های موبایل به پردازنده اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی خبر می دهد. این دستگاه در آزمون تک هسته ای امتیاز 1969 و در آزمون چند هسته ای، امتیاز 6536 را به دست آورده است.

این خبر برای هواداران برند میزو که تراشه کوالکوم اسنپدراگون را ترجیح می دهند، خوشایند خواهد بود. البته نمی توان این خبر را چندان دقیق دانست. با اینحال می توان در انتظار نسخه ای از میزو با تراشه اسنپدراگون 835 ماند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر