;
coinex

تصویری از تنظیمات دوربین دوگانه موتو ایکس 4 در فضای اینترنت منتشر شد

تصویری از تنظیمات دوربین دوگانه موتو ایکس 4 در فضای اینترنت منتشر شدبه تازگی تصویری از رندر تنظیمات دوربین دوگانه موتو ایکس 4 توسط ایوان بلاس مشهور منتشر شده است. این تصویر که در بالا به خوبی قابل مشاهده است، کادر بسته ای از دوربین دوگانه موتو ایکس 4 را نشان می دهد که تا به حال سوژه ی بسیاری از اخبار و رسانه ها بوده است. این گوشی هوشمند که هنوز به صورت رسمی معرفی نشده، در بازار گوشی های میان رده به رقابت می پردازد. سنسورهای دوربین دوگانه موتو ایکس 4 که ماژول دوربین اصلی را تشکیل داده اند، به صورت افقی در کنار هم قرار دارند و فلاش LED دوگانه نیز در زیر آنها قرار گرفته است. تنظیمات دوربین در یک قالب دایره ای قرار گرفته و کمی برجستگی دارد. هرچند که این برجستگی که در شایعات گذشته به آن اشاره شده بود، در این تصویر جدید ایوان بلاس، چندان قابل توجه نیست.

این منبع خبری اخیرا تصویری از طراحی نهایی گوشی موتو ایکس 4 را منتشر کرده و مدعی شد که این دستگاه با ظاهر فلزی صیقلی و گوشه های منحنی همراه است. این ویژگی ها با سایر موبایل هایی که توسط این برند معرفی شده شباهت دارد. ایوان بلاس همچنین خاطر نشان کرد گوشی موتو ایکس 4 توسط یک شیشه ی 3D محافظت می شود و از تاییدیه IP68 برخوردار است؛ بنابراین این دستگاه در برابر آب و خاک مقاوم خواهد بود. بعید به نظر می رسد که پنل پشتی موتو ایکس 4 به مونیتور ضربان قلب مجهز شود. در حال حاضر هیچ اطلاعاتی از سنسور دوربین دوگانه موتو ایکس 4 در دست نیست. طراحی کلی این دستگاه نشان می دهد که تولید کننده اصلی این برند قصد دارد تنظیمات دوربین دوگانه را در بسیاری از محصولات خود قرار دهد. گوشی موتو زد 2 فورس که به تازگی معرفی شده نیز با این ویژگی همراه است.

شایع شده بود که گوشی موتو ایکس 4 در اوایل تابستان امسال عرضه می شود؛ اما هنوز جزئیاتی در مورد تاخیر به وجود آمده منتشر نشده است. هر دو شرکت موتورولا و لنوو اعلام کرده اند که در کنفرانس IFA 2017  برلین شرکت خواهند کرد. این کنفرانس در 1 سپتامبر (10 شهریور) برگزار می شود که احتمالا میزبان گوشی موتو ایکس 4 نیز خواهد بود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر