;
coinex

اولین حساب رسمی اپل در اینستاگرام راه اندازی شد تا عملکرد عکاسی با آیفون را نمایش دهد

کمپانی اپل، اولین حساب رسمی خود در اینستاگرام را راه اندازی کرد تا قدرت عکاسی با آیفون را به رخ بکشد.

این حساب کاربری با نام @apple کار خود را آغاز کرده و چندین تصویر که توسط عکاس های آیفون به ثبت رسیده را پست کرده است. اپل این فعالیت خود را با عنوان “نگاهی از دریچه لنز به کاربران آیفون در سراسر جهان” آغاز کرده است. هر آلبومی که به اشتراک گذاشته شده، در حقیقت یک ویدیوی اسلاید از عکس هاست که عکاس در آن از موضوع عکاسی با آیفون خود صحبت می کند. کمپانی اپل، سایر کاربران اینستاگرام را تشویق می کند تا در این حرکت با هشتگ #ShotoniPhone شرکت کنند.

این کمپانی در حال حاضر، چندین حساب کاربری دارد که از جمله ی آنها می توان به AppleMusic ، iTunes، Beats1، iBooks، Carpool Karaoke و Planet of the Apps اشاره کرد. اما در کمال تعجب، هیچ حسابی را برای نمایش دادن عکاسی با آیفون راه اندازی نکرده بود که در حقیقت بخش بزرگی از مارکتینگ این شرکت به شمار می رود. اپل از عنوان Shot on iPhone در تبلیغات بیلبوردی استفاده کرده بود. اینستاگرام که یک پلتفرم برای اشتراک گذاری تصاویر به شمار می رود، یک محل مناسب برای نمایش قدرت عکاسی با آیفون است.

این احتمال وجود دارد که انتظار اپل برای راه اندازی این حساب رسمی در اینستاگرام، به دلیل مشکلات بین این دو شرکت طولانی شده باشد. فیل شیلر، معاون ارشد بازاریابی جهانی، حساب کاربری خود را در سال 2012 و پس از راه اندازی این اپلیکیشن در اندروید، پاک کرد. او در آن زمان اعلام کرده بود که هیچ کاری با اندروید ندارد و این ایده، بزرگ تر است علاقه مندی های اوست؛ حتی در زمانی که اپل، اینستاگرام را اپلیکیشن سال 2011 نامید.

اپلیکیشن اینستاگرام بیش از 700 میلیون کاربر فعال ماهانه در پلتفرم اندروید و iOS دارد. حق با شیلر بود، این اپلیکیشن بسیار بزرگ است و نمی توان آن را نادیده گرفت؛ به ویژه اگر می خواهید عملکرد فوق العاده ی دوربین را به نمایش بگذارید.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر