;
coinex

گوشی هواوی آنر نوت 9 با پردازنده کرین 670 قدرتنمایی می‌کند

گوشی هواوی آنر نوت 9
گوشی هواوی آنر نوت 9 فبلت جدید این کمپانی چینی است که قبل از پایان سال جاری و به همراه هواوی میت 10 به بازار عرضه خواهد شد.

انتظار می‌رود که گوشی هواوی آنر نوت 9 در ماه سپتامبر (ماه آینده) با یک نمایشگر تمام صفحه معرفی شود. شایعاتی که از قبل درباره مشخصات هواوی آنر نوت 9 منتشر شده بود، نشان می‌داد که این دستگاه از پردازنده کرین 965 قدرت خواهد گرفت، اما با انتشار این خبر جدید، همه چیز تغییر کرده است!

گفته می شود که گوشی هواوی آنر نوت 9 با پردازنده جدید کرین 670 هایسیلیکون خودنمایی خواهد کرد. این پردازنده با استفاده از لیتوگرافی 12 نانومتری طراحی شده و شامل 4 هسته Cortex-A53 با سرعت پردازشی 2.0 گیگاهرتز است. پردازنده گرافیکی Mali G72 MP4 با این چیپست همراه شده است. در حال حاضر جزئیات بیشتری از کرین 670 وجود ندارد.

گزارش‌های اولیه حاکی از آن است که گوشی هواوی آنر نوت 9 در نمایشگاه IFA 2017 برلین به روی صحنه خواهد رفت. نمایشگر این اسمارت فون با نسبت تصویر 18:9 صفحه نمایشی مشابه با گلکسی اس 8 را به نمایش می‌گذارد. بر روی این نمایشگر شیشه منحنی 2.5D قرار گرفته، حاشیه‌های باریکی در پایین و بالای صفحه نمایش دیده می‌شود و کناره‌ها بدون حاشیه است.

صفحه نمایش فبلت آنر نوت 9 هواوی 6.6 اینچی با کیفیت 2K است. یک ماژول دوربین دوگانه در پنل پشتی جاسازی شده و در جلو برای گرفتن سلفی و برقراری تماس تصویری یک دوربین 8 مگاپیکسلی دیده خواهد شد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به حافظه رم 6 گیگابایتی آن اشاره کرد.

انرژی روزانه این دستگاه از یک باتری بزرگ 5100 میلی‌امپر ساعتی تامین شده، اندروید 7.1.1 نوقا مدیریت نرم افزاری را بر عهده داشته و رابط کاربری EMUI هواوی بر بالای این سیستم عامل گوگل نقش خواهد بست.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر