;
coinex

تصاویری زنده از موبایل ال جی وی 30 حکایت از آغاز زندگی واقعی این دستگاه دارد

موبایل ال جی وی 30
موبایل ال جی وی 30 جدیدترین پرچمدار از سری V ال جی است که به زودی به بازارهای جهانی عرضه خواهد شد. این دستگاه به لطف تصاویری که توسط خود ال جی منتشر شد، شروع زندگی واقعی خود را به نمایش گذاشت.

کمپانی ال جی برای گوشی پرچمدار ال جی وی 30 خود یک کمپین جدید تبلیغاتی به راه انداخته است. این کمپین که با عنوان قاب خودت را پیدا کن (Find Your Frame) در فضای مجازی به راه افتاده، توسط شرکت hitRECord.org سازماندهی شده است. مالک این شرکت یکی از بازیگران هالیوود به نام جوزف لئونارد گوردون-لویت (Joseph Leonard Gordon-Levitt) است، او برای ال جی وی 20 و ال جی وی 10 نیز کمپین‌های تبلیغاتی مشابه‌ای را راه اندازی کرده بود.

اعضای این کمپین برای پیدا کردن قاب تصویر  (Find Your Frame) خود در یک حرکت گروهی، تصاویر ویدیویی خود را با دیگر اعضا به اشتراک می‌گذارند. هدف این است که با ضبط ویدیویی لحظات مختلف، تصاویری به یادماندنی ثبت شود. سپس این فیلم‌ها ممکن است که در تبلیغات موبایل ال جی وی 30 مورد استفاده قرار گیرد.

بعضی از فیلم‌هایی که در این وب سایت قرار گرفته شامل تصاویری از گوشی هوشمند ال جی وی 30 است. رولاند کوانت (Roland Quandt)، افشا کننده و وبلاگ نویس معروف، تصاویر برخی از این کلیپ‌ها را ارائه داده و آن را با طراحی شماتیکی که هفته گذشته از پرچمدار وی 30 ال جی منتشر شده بود، مطابقت داد.

موبایل ال جی وی 30 در همه تصاویر تنها با یک رنگ پلاتینیومی خودنمایی کرده است. عکس‌های منتشر شده، این دستگاه را از زوایای مختلفی به نمایش گذاشته است. در یکی از تصاویر ما می‌توانیم اپلیکیشن دوربین ال جی وی 30 با کنترلرهایی که به طور معمول در حاشیه پایینی قرار می‌گیرد را ببینیم. گوشه‌های منحنی شکل نمایشگر پولد (POLED) نیز در این تصاویر خودنمایی می‌کند.

جزئیات جالب، در پنل پشتی این دستگاه دیده می‌شود. پنل پشتی موبایل ال جی وی 30 شیشه‌ای بوده و سنسور اثر انگشتی در پشت آن نمایان است.  دوربین‌های دوگانه با چیدمانی افقی در وسط همین پنل جلوه‌گری کرده و به نظر می‌رسد که کمی برآمده باشد.

موبایل ال جی وی 30

چند میلی‌متر پایین‌تر از اسکنر اثر انگشت لوگوی V30 حک شده و در پایین گوشی، برند ال جی دیده می‌شود. موبایل ال جی وی 30 در 31 آگوست (9 شهریور) معرفی شده و در تاریخ 15 سپتامبر (24 شهریور ماه) در کره به فروش خواهد رسید.

موبایل ال جی وی 30

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر