;
coinex

گوشی نوکیا 3 آپدیت اندروید O را دریافت خواهد کرد

گوشی نوکیا 3 آپدیت اندروید O را دریافت خواهد کردگوشی نوکیا 3 از کمپانی HMD Global که در بازار گوشی های پایین رده رقابت می کند، اولین دستگاهی خواهد بود که آپدیت نرم افزاری نسخه ی جدید سیستم عامل اندروید یعنی O را دریافت خواهد کرد. مدیر ارشد امنیتی کمپانی HMD Global، جوهو سرویکس در توییت جدید خود اعلام کرد که گوشی نوکیا 3 در آینده ای نزدیک، به اندروید O آپدیت خواهد شد. در حال حاضر، هیچ تاریخ دقیقی از انتشار رسمی این آپدیت اعلام نشده که البته چندان تعجبی ندارد؛ چرا که کمپانی گوگل نیز تاریخ دقیق معرفی اندروید O را اعلام نکرده است. در حقیقت، مدیر امنیتی این کمپانی به کاربران این گوشی وعده می دهد که به محض معرفی اندروید O، این اسمارت فون از آن بهره مند خواهد شد.

گوشی نوکیا 3 در ماه ژوئن گذشته توسط کمپانی HMD Global و تحت برند نوکیا معرفی شده و یک گوشی اندرویدی به شمار می رود. این دستگاه در حال حاضر با اندروید 7.0 نوقا همراه است. نوکیا 3 همچنین  از رابط کاربری اصلی این سیستم عامل برخوردار است که یک امتیاز به شمار می رود. اگر گوشی های هوشمند با رابط کاربری اصلی اندروید همراه باشند، به سرعت می توانند از آپدیت های جدید بهره مند شوند. برند نوکیا که تحت کمپانی HMD Global فعالیت می کند، در دنیای گوشی های اندرویدی، جوان است و باید بتواند از نقطه نظر آپدیت های نرم افزاری، خودش را اثبات کند. به این ترتیب، مجهز شدن گوشی نوکیا 3 به اندروید O باعث می شود که این تولید کننده بتواند آپدیت های نرم افزاری را تحت کنترل داشته باشد.

علاوه بر این، با توجه به اینکه گوشی نوکیا 3 یک دستگاه اندرویدی پایین رده است، می توان انتظار داشت که گوشی های نوکیا 5 و نوکیا 6 نیز از آپدیت اندروید O برخوردار شوند. گوشی های گوگل پیکسل طی دو هفته ی آینده، جدیدترین نسخه ی سیستم عامل اندروید را دریافت می کنند؛ اما گوشی های هوشمند سایر تولید کننده ها، پس از مدت طولانی تری از این نسخه بهره مند می شوند. در این میان، گوشی نوکیا 3 به اندروید 7.1.1 نوقا و سپس به اندروید O مجهز می شود. این کمپانی همچنین قصد دارد گوشی هوشمند نوکیا 8 را در هفته ی آینده معرفی کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر