;
coinex

مشخصات و قیمت گوشی های ایسوس زنفون 4 و 4 پرو قبل از رونمایی رسمی فاش شد

کمپانی ایسوس قصد دارد سری گوشی های ایسوس زنفون 4 را در 17 آگوست (26 مرداد) معرفی کند. این تاریخ در دعوتنامه های رسمی این کمپانی مشخص شده بود. با اینحال، علیرغم اینکه کمتر از دو هفته به معرفی رسمی این موبایل باقی مانده، اطلاعات اندکی از آنها فاش شده است. تنها شایعاتی که تا به حال منتشر شده، در مورد پرچمدار زنفون 4 پرو بوده و هیچ اطلاعاتی از سه اسمارت فون دیگری که باید رونمایی شوند، در دسترس نیست.

به تازگی، Ronald Quandt معروف در توییت های جدید، جزئیات بیشتری را از گوشی های ایسوس زنفون 4 و زنفون 4 پرو منتشر کرده است.

گوشی ایسوس زنفون 4 پرو از رم 6 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و اسنپدراگون 835 برخوردار است و با قیمت 650 دلار آمریکا به فروش می رسد. این گوشی احتمالا جایگزینی برای وان پلاس 5 خواهد بود.

این مشخصات جدید با شایعاتی که در گذشته شنیده بودیم، مطابقت دارد. تصاویر منتشر شده نیز از زیبایی این دستگاه خبر می دهند. اما قیمتی که برای این موبایل در نظر گرفته شده، کمی دردسر ساز خواهد بود. هرچند که این قیمت، از گوشی های گلکسی اس 8 و اچ تی سی یو 11 کمتر است، با اینحال گوشی وان پلاس 5 با قیمتی پایین تر از این توانست توجه بازار را به خود جلب کند.

اما گوشی ایسوس زنفون 4 با رم 4 گیگابایتی، حافظه داخلی 64 گیگابایتی و اسنپدراگون 630 همراه خواهد شد و احتمالا با برچسب قیمتی 400 دلار آمریکا به فروش خواهد رسید.

این گوشی هوشمند که اولین دستگاه مجهز به اسنپدراگون 630 به شمار می رود، می تواند بازار دستگاه های میان رده را به دست آورد.

علاوه بر مشخصاتی که در بالا به آن اشاره شد، می دانیم که این دو اسمارت فون از تنظیمات دوربین دوگانه برخوردار می شوند؛ قابلیتی که در گوشی زنفون 4 مکس نیز قرار دارد.

البته هنوز اطلاعاتی از گوشی های ایسوس زنفون 4 وی و زنفون 4 سلفی در دست نیست. گفته می شود که زنفون 4 وی تنها در انحصار ورایزون قرار دارد و مدل 4 سلفی در کشورهای در حال توسعه به فروش خواهد رسید؛ اما هیچ چیز رسما تایید نشده است.

این احتمال وجود دارد که هر چهار گوشی ایسوس در پنج شنبه ی هفته ی آینده معرفی شوند. شایعات اخیر از رویدادی که 21 سپتامبر (30 شهریور) در رم برگزار می شوند، خبر داده اند؛ اما هنوز مشخص نیست که چه دستگاهی در این رویداد معرفی می شود.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر