;
coinex

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) جهان

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (7 جولای تا 9 جولای) جهان

وب سایت IMDB، پایگاهی است موثق دربازه اخبار و اطلاعات مربوط به دنیا هنر هفتم. این وب سایت علاوه بر اینکه یک منبع معتبر در خصوص فیلم‌های سینمایی، هنرپیشگان و دست اندر کاران این هنر است، به صورت منظم و در بازه های مختلف زمانی، اقدام به نشر فهرستی از پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته می نماید. وب سایت IMDB در حال حاضر تحت مالکیت شرکت آمازون (Amzaon) قرار دارد.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست)

بر اساس اعلام وب سایت International Movie Datebase یا IMDB، پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) به ترتیب میزان فروش در آخر هفته عبارتند از:

10. Despicable Me 3

عنوان دهمین فیلم در فهرست پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) به قسمت سوم فیلم انیمیشن Despicable Me اختصاص یافت. این فیلم که سومین قسمت از این مجموعه و چهارمین عنوان با استفاده از این شخصیتها بود توانست رکورد فروش 5.4 میلیون دلار (معادل 20 میلیارد تومان) را در ششمین هفته نمایش به نام خود ثبت نموده و مجموع فروش فوق العاده خود را پس از 6 هفته اکران موفق به رقم 240.9 میلیون دلار (معادل 910 میلیارد تومان) برساند.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

فیلم Despicable Me 3 در ژانر انیمیشن اکشن ماحرایی بوده و مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 30 دقیقه دارد. این فیلم توسط کایلی بالدا (Kyle Balda) و پیر کافین (Pierre Coffin) کارگردانی شده و مناسب برای گروه سنی PG (با نظارت والدین) ساخته شده است.

9. War for the Planet of the Apes

فیلم  War for the Planet of the Apes توانست در چهارمین هفته اکران خود با فروش 6.2 میلیون دلار (معادل 23 میلیارد تومان) عنوان نهم را در بین پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) را به خود اختصاص دهد و مجموع فروش خود بعد از چهار هفته نمایش را به رقم 130.4 میلیون دلار (معادل 493 میلیارد تومان) برساند.  فیلم War for the Planet of the Apes سومین قست از سری جدید این فیلم و دنباله‌ای بر فیلم‌های سینمایی Rise of the Planet of the Apes محصول سال 2011 میلادی و Dawn of the Planet of the Apes محصول سال 2014 است.

این فیلم در ژانر علمی تخیلی بوده و مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 20 دقیقه دارد. کارگردان این فیلم مت ریوز (Matt Reeves) بوده و از ستارگان آن می‌توان به اندی سرکیس (Andy Serkis)، وودی هارلسون (Woody Harreslson) و استیو زان (Steve Zahn) اشاره کرد. فیلم War for the Planet of the Apes مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

8. Detroit

عنوان هشتمین فیلم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) در اختیار فیلم Detroit قرار گرفت. این فیلم توانتس در دومین هفته اکران خود فروشی 7.1 میلیون دلاری (معادل 27 میلیارد تومان) را تجربه کرده و به جمع فیلم‌های پرفروش هفته بپیوندد. به این ترتیب این فیلم فروش نا موفق هفته گذشته خود را جبران نمود و بعد از 2 هفته اکران به مجموع فروش 7.5 میلیون دلار (معادل 28.5 میلیارد تومان) دست یافت.

فیلم Detroit فیلمی است در ژانر درام جنایی تاریخی که توسط کاترین بیگلو (Kathryn Bigelow) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان این فیلم می توان به جان بویگا (John Boyega)، آنتونی مکی (Anthony Mackei) و آلگی اسمیت (Algee Smith) اشاره کرد. فیلم Detorit زمانی برابر با 2 ساعت و 22 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

7. Atomic Blode

فیلم Atomic Blonde توانست با فروشی 8.2 میلیون دلار (معادل 31 میلیارد تومان) در تعطیلات آخر هفته، عنوان هفتم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) به خود اختصاص دهد. به این ترتیب این فیلم توانست مجموع فروش خود را بعد از دو هفته اکران به رقم 34 میلیون دلار (معادل 129 میلیارد تومان) برساند.

فیلم Atomic Blone که در ژانر اکشن ترسناک ساخته شده است، از بازیگرانی مانند هنرمند خوش چهره و با استعداد، چارلیز ترون (Charlize Theron)، جیمز مک آوی (James Mc Avoy) و جان گودمن (John Goodman) بهره گرفته است. این فیلم با زمانی برابر با 1 ساعت و 55 دقیقه توسط دیوید لیچ (David Leitch) کارگردانی و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

6. Spiderman : Homecoming

سومین عنوان در بین پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) از آن قسمت جدیدی از سری فیلم‌های اسپایدرمن بود. فیلم Spiderman : Homecoming توانست در پنجمین هفته اکران و تعطیلات آخر هفته گذشته فروشی 8.8 میلیون دلاری (معادل 33 میلیارد تومانی) را تجربه نموده و در مکان ششم فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) قرار گیرد. با این حساب فیلم Spiderman : Homecomming مجموع فروش خود را در پنج هفته نمایش به رقم 295 میلیون دلار (معادل 1115 میلیارد تومان) رساند.

فیلم Spiderman : Homecoming در ژانر اکشن علمی تخیلی ساخته شده و از ستارگان نقش آفرین در آن می‌توان به تام هالند (Tom Holland)، مایکل کیتون (Michael Keaton) و رابرت داونی جونیور (Robert Downey Jr.) اشاره کرد. این فیلم که مدت زمانی برابر با 2 ساعت و 13 دقیقه دارد توسط جان واتز (John Watts) و مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

5. Kidnap

مکان پنجم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) به فیلم جدید Kidnap اختصاص یافت. این فیلم توانست با فروشی برابر با 10 میلیون دلار (معادل 38 میلیارد تومان) ورود خود را به این جمع اعلام نماید.

فیلم Kidnap در ژانر ترسناک بوده و توسط لوئیس پریتو (Luis Prieto) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان این فیلم می توان به هال بری (Halle Berry)، سیج کوریا (Sage Corea) و کریس مک گین (Chris McGinn) اشاره نمود. فیلم Kidnap مدت زمانی برابر با 1 ساعت و 20 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

4. Girls Trip

مکان چهارم در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) به فیلم Girls Trip اختصاص داشت که با یک پله نزول نسبت به هفته گذشته به این مقام دست یافت. این فیلم توانست با فروشی برابر با 11.4 میلیون دلار (معادل 43 میلیارد تومان) این عنوان را به خود اختصاص داده و مجموع فروش کلی خود را پس از سه هفته اکران به رقم 85.4 میلیون دلار (معادل 323 میلیارد تومان) برساند.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

فیلم Girls Trip در ژانر کمدی ساخته شده و از هنرپیشگان آن می توان به رجینا هال (Regina Hall)، کویین لطیفه (Queen Latifah) و جادا پینکت اسمیت (Jada Pinkett Smith) اشاره نمود. این فیلم که توسط مالکوم لی (Malcolm D. Lee) کارگردانی شده زمانی برابر با 2 ساعت و 2 دقیقه دارد. فیلم Girls Trip مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

3. The Emoji Movie

فیلم انیمیشن The Emoji Movie توانست فروشی 12 میلیون دلاری (معادل 45 میلیارد تومان) را در آخر هفته تجربه نموده و رتبه سوم را در بین پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) به خود اختصاص دهد. به این ترتیب فیلم The Emoji Movie توانست مجموع فروش خود را در دو هفته اکران به رقم 49.1 میلیون دلار (معادل 186 میلیارد تومان) برساند.

فیلم انیمیشن The Emoji Movie در ژانر کمدی ماجرایی بوده و توسط تونی لئوندیس (Toni Leondis) کارگردانی شده است. از صداپیشگان این اثر می توان به تی. جی. میلر (T. J. Miller)، جیمز موردن (James Corden) و آنا فاریس (Anna Faris) اشاره نمود. فیلم انیمیشن The Emoji Movie زمانی برابر با 1 ساعت و 26 دقیقه داشته و مناسب برای گروه سنی PG (با نظارت والدین) تهیه شده است.

2. Dunkirk

عنوان دوم در بین پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست)  به فیلم سینمایی Dunkirk اختصاص داشت. این فیلم در سومین هفته اکران خود توانست با فروشی 17.1 میلیون دلاری (معادل 65 میلیارد تومان) این رتبه را به خود اختصاص دهد. با این حساب محموع فروش این فیلم موفق پس ازسه هفته اکران به رقم قابل توجه 133.1 میلیون دلار (معادل 503 میلیارد تومان) رسید.

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

فیلم Dunkirk فیلمی است در ژانر درام تاریخی اکشن که توسط کریستوفر نولان (Christopher Nolan) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان این فیلم می‌توان به فیون وایتهد (Fionn Whitehead)، دیمین بونارد (Damien Bonnard) و آنئورین بارنارد (Aneurin Barnard) اشاره کرد. فیلم Dunkirk که زمانی برابر با 1 ساعت و 36 دقیقه داشته است، مناسب برای گروه سنی PG-13 ( (افراد زیر 13 سال با نظارت والدین) تهیه شده است.

1. The Dark Tower

پرفروشترین فیلم سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) فیلم جدید The Dark Tower بود. این فیلم توانست با ثبت رکورد 19.2 میلیون دلار (معادل 72 میلیارد تومان) به این عنوان دست یابد.

فیلم The Dark Tower فیلمی است در ژانر اکشن که توسط نیکولای آرسل (Nikolaj Arcel) کارگردانی شده است. از هنرپیشگان این فیلم می توان به متیو مک کانهی (Mathew McConaughey)، ادریس البا (Idris Elba) و تام تیلور (Tom Taylor) اشاره کرد. فیلم The Dark Tower که زمانی برابر با 1 ساعت و 35 دقیقه دارد، مناسب برای گروه سنی R (افراد زیر 17 سال با نظارت والدین) ساخته شده است.

 

فهرست پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته گذشته (4 آگوست تا 6 آگوست) در یک نگاه

نام فیلم رتبه این هفته رتبه هفته گذشته هفته اکران فروش هفته (میلیارد تومان) فروش کلی
The Dark Tower 1 1 72 72
Dunkirk 2 1 2 65 503
The Emoji Movie 3 2 2 45 186
Girls Trip 4 3 3 43 323
Kidnap 5 1 38 38
Spiderman : Homecoming 6 5 5 33 1115
Atomic Blonde 7 4 2 31 129
Detroit 8 2 27 28.5
War for the Planet of the Apes 9 6 4 23 493
Despicable Me 3 10 7 6 20 910

 

پرفروشترین فیلمهای سینمایی هفته

ترجمه و تالیف : تکرا

منبع : IMDB

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر