;
coinex

سامسونگ گلکسی A7 مدل 2017 به زودی اندروید نوقا را دریافت خواهد کرد

سامسونگ گلکسی A7 مدل 2017 به زودی اندروید نوقا را دریافت خواهد کردکمپانی سامسونگ قصد دارد آپدیت اندروید نوقا را برای کاربران گوشی های سامسونگ گلکسی A7 مدل 2017 منتشر کند. در حال حاضر، این آپدیت تنها در دسترس کاربران تایلندی قرار می گیرد. این آپدیت در نسخه ی A720FXXU2BQGB و حجم 1.4 گیگابایت ارسال می شود. لازم به ذکر است که این آپدیت به صورت سراسری در اختیار کاربران تایلندی قرار می گیرد و تمامی آنها می توانند به صورت همزمان از اندروید نوقا بهره مند شوند؛ این بدان معناست که اگر آپدیت اندروید نوقا به هر کشور دیگری نیز برسد، به همین ترتیب راه اندازی خواهد شد.

علاوه بر آپدیت نوقا که با قابلیت های جدید این سیستم عامل همراه است، کاربران گوشی سامسونگ گلکسی A7 مدل 2017 از رابط کاربری جدیدی برخوردار می شوند که شباهت این موبایل را به پرچمداران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بیشتر می کند. طراحی نوتیفیکیشن ها تغییر کرده، تنظیمات سریع بازطراحی شده، منوی کامل تنظیمات با طراحی جدیدی همراه شده و عملکرد چند پنجره ای نیز ساده تر شده و دسترسی آسان تری دارد. قابلیت Samsung Pass در این آپدیت قرار دارد و برخی نیز به نمایشگر همیشه روشن اشاره کرده اند. عملکرد Dual Messenger که در آپدیت نوقای گلکسی جی مدل 2017 دیده شده بود، در این نسخه نیز راه اندازی می شود؛ این قابلیت به کاربران اجازه می دهد که دو شبکه اجتماعی مختلف و حساب IM را به صورت همزمان در یک اپلیکیشن استفاده کنند. پر واضح است که در آپدیت جدید می توان از تمام تم های سامسونگ استور که برای دستگاه های گلکسی اس 8 طراحی شده بود، استفاده کرد. برای دریافت آپدیت، مطمئن شوید که باتری گوشی موبایل، حداقل تا 50 درصد پر باشد و یا اینکه دستگاه را به شارژر متصل کنید.

گوشی سامسونگ گلکسی A7 مدل 2017 در ژانویه گذشته و همراه با اندروید 6.0.1 مارشمالو عرضه شد. این دستگاه از نمایشگر 5.7 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 برخوردار است و از تراشه ی اگزینوس 7880 هشت هسته ای همراه با رم 3 گیگابایتی بهره می برد. این اسمارت فون همچنین از حافظه داخلی 32 گیگابایتی برخوردار شده و از نصب میکرو اس دی کارت و افزایش حافظه تا 256 گیگابایت پشتیبانی می کند. گوشی سامسونگ گلکسی A7 مدل 2017 به دوربین اصلی 16 مگاپیکسل با دیافراگم گسترده f/1.9 مجهزشده و همین ترکیب نیز به عنوان دوربین سلفی تعبیه شده است. یک باتری 3600 میلی آمپر ساعتی وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد که از طریق پورت یو اس بی نوع سی شارژ می شود.

علاوه بر آپدیت نوقا که با قابلیت های جدید این سیستم عامل همراه است، کاربران گوشی سامسونگ گلکسی A7 مدل 2017 از رابط کاربری جدیدی برخوردار می شوند که شباهت این موبایل را به پرچمداران گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس بیشتر می کند.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر