;
coinex

لایو 2 نفره اینستاگرام ؛ قابلیتی جدید برای این شبکه اجتماعی محبوب

لایو 2 نفره اینستاگرام ؛ قابلیتی جدید برای این شبکه اجتماعی محبوبقابلیت لایو 2 نفره اینستاگرام به آزمایش گذاشته می شود. این اپلیکیشن شبکه اجتماعی، قابلیت ویدیو لایو یا زنده را برای کاربران موبایلی خود راه اندازی کرده بود. این شبکه اجتماعی که تحت تملک فیس بوک قرار دارد، امروز اعلام کرد که روش جدیدی را برای پخش ویدیوی زنده به اجرا می گذارد. قابلیت لایو 2 نفره اینستاگرام به کاربران اجاره می دهد که دوستان خود را به ویدیوی زنده ی خود اضافه کرده تا با همکاری یکدیگر، ویدیویی را به اشتراک بگذارند.

اینستاگرام در حال حاضر این قابلیت را به آزمایش گذاشته و هنوز از راه اندازی جهانی آن اطلاعاتی در دست نیست.

دسترسی به لایو 2 نفره اینستاگرام به سادگی امکان پذیر است. کاربران تنها کافیست که آیکون جدیدی که در قسمت راست ضبط ویدیو زنده قرار گرفته را انتخاب کنند و فردی که در حال تماشای ویدیو است را اضافه کنند.

به محض اینکه دوست شما، دعوت را بپذیرد، نمایشگر به دو قسمت تقسیم شده و تصویر او نیز به نمایش گذاشته می شود. بازدید کنندگان ویدیو نیز می توانند همچنان به کامنت گذاشتن و لایک کردن ویدیو ادامه دهند.

کاربران قابلیت لایو 2 نفره اینستاگرام همچنین می توانند دوست مهمان خود را حذف کرده و فرد دیگری را به ویدیوی زنده ی خود اضافه کنند. اینستاگرام اعلام کرد که این قابلیت در مرحله ی اول، تنها برای تعداد محدودی از کاربران فعال می شود و سپس به صورت جهانی در دسترس قرار خواهد گرفت.

.

منبع: ubergizmo

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر