;
coinex

آیفون 8 همراه با آیفون 7 اس در سه تنوع رنگی معرفی می شود

آیفون 8 همراه با آیفون 7 اس در سه تنوع رنگی معرفی می شودگزارشات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی آیفون 8 اپل و آیفون اس 7 در سه گزینه ی رنگی عرضه می شوند.

تحلیلگر KGI Securities و افشاگر معروف اپل یعنی مینگ چی کو معتقد بود که گوشی آیفون 8 اپل، پس از گوشی های آیفون 7 اس و 7 اس پلاس به بازارها عرضه می شود؛ اما اینطور که به نظر می رسد، او در این باره تغییر عقیده داده است. مینگ چی کو به تازگی مدعی شده که این سه گوشی هوشمند اپل، در یک رویدادی که در ماه سپتامبر برگزار می شود، معرفی خواهند شد. علاوه بر این، هر سه موبایل پس از مدت کوتاهی به بازارها عرضه می شوند.

این احتمال وجود دارد که تعداد اندکی از مدل iPhone 8 عرضه شود و تنها 2 تا 4 میلیون واحد در بازارها توزیع می شوند. تولید این اسمارت فون در سه ماهه ی پایانی سال 2017 افزایش می یابد و این وضعیت تا سه ماهه ی اول سال 2018 ادامه خواهد داشت.

آیفون های 8، 7 اس و 7 اس پلاس از قابلیت شارژ سریع پشتیبانی می کنند، اما احتمالا به یک آداپتور یو اس بی نیاز خواهید داشت. گفته می شود که این موبایل های هوشمند تنها در سه تنوع رنگی مشکی، نقره ای و طلایی عرضه می شوند. البته این احتمال وجود دارد که تنها گوشی آیفون 8 در این سه گزینه ی رنگی راه اندازی شود. هرچند که نسخه ی طلایی، بیشتر به رنگ مسی یا برنزی شباهت دارد. این دستگاه ها همچنین از شارژ بیسیم پشتیبانی می کنند، اما احتمالا باید مبلغ بیشتری را برای خرید شارژر وایرلس پرداخت کنید.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر