;
coinex

جدیدترین تصویر آیفون 8 از نمایشگر فول اسکرین در این دستگاه خبر می دهد

جدیدترین تصویر آیفون 8 از نمایشگر فول اسکرین در این دستگاه خبر می دهدجدیدترین تصویر آیفون 8 توسط ایوان بلاس مشهور منتشر شده که زاویه ی دقیقی از نمای جلویی و طراحی نمایشگر آن را نشان می دهد. یکی از جنبه هایی که شایعات پیرامون پرچمدار 2017 اپل یعنی آیفون 8 را داغ تر می کند، بحث طراحی نمایشگر و نسبت ابعاد آن است؛ به ویژه در شرایطی که سایر رقبا با نمایشگرهای فول اسکرین همراه هستند.

همانطور که در تصویر مشاهده می کنید، تنها حاشیه ای که در قسمت بالایی دیده می شود، برای جایگاه قسمت گوشی، سنسورهای دوربین و اسکنر عنبیه چشم است.

جدیدترین تصویر آیفون 8 این دستگاه را درون یک قاب محافظ قطور نشان می دهد که توسط Urban Armor Gear ساخته شده و تولید کننده ی قاب های محافظ آیفون 7 به شمار می رود. تاریخی که در روی نمایشگر تصویر مشاهده می کنید، نشان می دهد که این یکی از رندرهای قدیمی بوده و شاید طراحی نهایی آیفون 8 نباشد. با اینحال، تحلیلگر مشهور بلومبرگ یعنی مارک گرمن، جدیدترین تصویر آیفون 8 را معتبر می داند.

با توجه به حاشیه ی باریکی که آیفون برای موبایل خود در نظر گرفته، حاشیه های موجود در گوشی های ال جی جی 6، گلکسی اس 8 و گوگل پیکسل، قطور به نظر می رسند. رقابت اپل علیه گوگل در پاییز امسال می تواند به جنگ حاشیه ها منجر شود.

.

منبع: theverge

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر