;
coinex

گوشی اوکیتل کا 3 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و چهار دوربین همراه خواهد شد

گوشی اوکیتل کا 3 با باتری 6000 میلی آمپر ساعتی و چهار دوربین همراه خواهد شدگوشی اوکیتل کا 3 ، جدیترین گوشی هوشمند برند OUKITEL است که اخیرا توجه بسیاری را به خود جلب می کند. این گوشی هوشمند با قابلیت های منحصر به فردی همراه می شود و در عین حال با برچسب قیمتی بسیار مناسبی عرضه خواهد شد؛ همین مساله می تواند استقبال کاربران جهانی را به همراه داشته باشد. حال کمپانی اوکیتل، مشخصات جدید این موبایل را تایید کرده است. گزارشات اخیر در رابطه با باتری و چهار دوربین گوشی اوکیتل کا 3 نیز تایید شده اند.

از نقطه نظر طراحی باید گفت که گوشی اوکیتل کا 3 با شمایلی متقارن همراه می شود که با تصاویر لو رفته نیز تطابق دارد. این موبایل همچنین با باتری بزرگی همراه می شود که به خوبی در مقابل رقیبان ظاهر می شود. گوشی اوکیتل کا 3 از نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 برخوردار خواهد شد. این اسمارت فون همچنین با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی همراه می شود و پردازنده مدیاتک 6750T هشت هسته ای با قدرت پردازش 1.5 گیگاهرتز، تامین قدرت دستگاه را به عهده خواهد داشت. این دستگاه از دوربین دوگانه در پنل پشتی برخوردار شده که دو سنسور 13 و 2 مگاپیکسلی، آن را تشکیل داده اند. پنل جلویی نیز به تنظیمات دوربین دوگانه با همین ترکیب مزین شده است. گوشی اوکیتل کا 3 از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می کند و یک باتری 6000 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه روشن نگه داشتن دستگاه را به عهده دارد. از دیگر مشخصات آن می توان به پشتیبانی از اتصال 4G LTE، سنسور اثر انگشت و اندروید 7.0 اشاره کرد.

در حال حاضر اطلاعاتی از قیمت و زمان عرضه ی این گوشی هوشمند در دست نیست. اوکیتل رسما اعلام کرده است که این موبایل در دو تنوع رنگی مشکی و آبی عرضه می شود. به زودی اطلاعات بیشتری در این باره منتشر می شود که آنها را با شما به اشتراک می گذاریم.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر