;
coinex

اعلام شرایط فروش برلیانس کراس سی 3

اعلام شرایط فروش برلیانس کراس سی 3

شرایط فروش برلیانس کراس سی 3، محصول جدید خانواده برلیانس شرکت پارس خودرو از طریق سایت این شرکت اعلام شد.

دکتر رضا تقی زاده، معاون بازاریابی و فروش گروه خودرو سازی سایپا، ضمن اعلام شرایط فروش برلیانس کراس سی 3 تاکید نمود که مرحله اول پیش فروش برلیانس کراس اور سی 3 به صورت اینترنتی خواهد بود. به گفته وی، متقاضیان می‌توانند از طریق سایت شرکت و همچنین نمایندگی‌های مجاز سایپا، تا زمان تکمیل ظرفیت اقدام به ثبت نام نمایند.

به گفته دکتر رضازاده، پیش فروش برلیانس کراس سی 3 از ساعت 11 صبح روز یکشنبه 22 مردادماه سال جاری آغاز و تا زمان تکمیل ظرفیت ادامه خواهد داشت.

وی قیمت این خودرو را 57 میلیون و 500 هزار تومان معرفی کرد و اشاره نمود که مرحله اول پیش فروش این خودرو مهر، آبان و آذر خواهد بود و شرکت پارس خودرو این محصول را نیز مانند سایر محصولاتش در بالاترین میزان کیفیت و رضایت، به مشتریان تحویل خواهد داد.

جهت تحویل دادن خودرو در مهر و آبان لازم است تا مشتریان مبلغ 25 میلیون تومان و برای تحویل در آذرماه مبلغ 20 میلیون تومان را تحویل نمایند. مابقی قیمت باقی مانده، هنگام صدور دعوتنامه به قیمت روز شرکت اخذ خواهد شد.

به گفته تقی زاده برلیانس کراس سی 3 به دلیل قیمت مناسب و طراحی زیبایی که دارد قطعا مشتریان زیادی خواهد داشت، به همین منظور محدودیت‌هایی نیز توسط شرکت برای فروش عادلانه آن در نظر گرفته شده است. وی ادامه داد هر فرد با یک کد ملی فقط مجاز به یکبار ثبت نام است.

برلیانس کراس سی 3 دارای موتور 1500سی سی و ۱۶ سوپاپ است. استاندارد آلایندگی یورو 5 را داراست و توانسته است ۵ ستاره ایمنی در تست خودرو از آن خود کند. برلیانس کراس سی 3 دارای گیربکس اتوماتیک 4 سرعته و ترمز EBS و EBD است.

جدول شرایط فروش برلیانس کراس سی 3 از 22 مرداد ماه 1396

نام خودرو پیش پرداخت زمان تحویل سود مشارکت سود انصراف مابه التفاوت
برلیانس کراس C3 25 میلیون تومان مهر 96 زمان ارسال دعوتنامه
آبان 96
20 میلیون تومان آذر 96

لازم به ذکر است که سود مشارکت و انصراف در این بخشنامه هنوز مشخص نشده است.

آغاز پیش فروش برلیانس کراس سی 3

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر