;
coinex

گلکسی جی 7 پرایم آپدیت امنیتی آگوست را دریافت می کند

گلکسی جی 7 پرایم آپدیت امنیتی آگوست را دریافت می کندکمپانی سامسونگ آپدیت امنیتی اندروید اول آگوست 2017 را برای گوشی گلکسی جی 7 پرایم منتشر کرد.

این غول تکنولوژی کره ای، این نسخه ی آپدیت را برای گوشی پرایم منتشر می کند که در برخی بازارها به فروش رسیده است. لازم به ذکر است که این آپدیت، جدیدترین نسخه ای نیست که توسط گوگل منتشر شده است؛ کمپانی گوگل در تاریخ 5 آگوست، آپدیت دیگری را در دسترس قرار داد. بسته ی امنیتی جدیدتر، آسیب پذیری های نرم افزاری دیگری مثل درایورهای شبکه یا مولفه های هسته ای سیستم عامل را برطرف می کند. با اینحال، گوشی سامسونگ گلکسی جی 7 پرایم با دریافت این آپدیت، در برابر اشکال های امنیتی که در چهارچوب رسانه ای سیستم عامل به وجود آمده، ایمن خواهد بود. کمپانی گوگل، بیشتر این آسیب پذیری ها را حیاتی می داند.

این آپدیت، علاوه بر رفع اشکال ها و راه های نفوذی که در سیستم عامل اندروید وجود دارد، می تواند 12 آسیب پذیری دیگر که به رابط اختصای سامسونگ مربوط است را برطرف کند. این بسته ی امنیتی، مشکلات بررسی مرزهای دستگاه در اندروید 6.0 مارشمالو و 7.0 نوقا را برطرف می کند. این اشکال می تواند به اخلال در حافظه و دسترسی نا امن به داده ها منجر شود. این احتمال وجود دارد که برخی از این نگرانی ها در نسخه های قبلی برطرف شده باشند، بنابراین این آپدیت برای تمامی کاربران منتشر نمی شود.

کاربران سایر گوشی های سامسونگ می توانند به زودی آپدیت های این کمپانی را دریافت کنند. روش ارسال آپدیت ها به نوع گوشی هوشمند کاربران، اپراتور و فاکتورهای دیگر بستگی دارد. اگر نمی توانید منتظر آپدیت OTA بمانید، پس به صورت دستی می تواند آپدیت ها را بررسی کنید تا شاید بتوانید زودتر از موعد، به آپدیت مورد نظر دسترسی داشته باشید. البته قبل از آغاز این پروسه، باید نکاتی را به خاطر بسپارید. دستگاه شما باید شارژ و حافظه ی کافی داشته باشد. علاوه بر این، پیشنهاد می کنیم از دستگاه خود بک آپ بگیرید تا در صورت بروز مشکل، فایل های مهم خود را از دست ندهید.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر