;
coinex

نوت 8 سامسونگ از نمایشگر حساس به فشار برخوردار می شود

نوت 8 سامسونگ از نمایشگر حساس به فشار برخوردار می شودمنابع داخلی صنعت مدعی هستند که گوشی نوت 8 سامسونگ با نمایشگر حساس به فشار همراه خواهد شد. اینطور که از شواهد پیداست، کمپانی سامسونگ قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را به تکنولوژی مجهز کند که به قابلیت Force Touch یا 3D Touch اپل شباهت دارد؛ در این تکنولوژی، پنل نمایشگر گوشی هوشمند می تواند سطوح مختلف فشار وارد شده را تشخیص داده و عملکرد متناسب با آن را به اجرا بگذارد. گفته می شود شرکت های کره ای Ilijin Display و ELK Corporation وظیفه ی تامین قطعات و مولفه های لازم برای این تکنولوژی را به عهده دارند. این تکنولوژی توسط کمپانی سامسونگ طراحی شده و این شرکت ها، تنها وظیفه ی تولید آن را به عهده گرفته اند. این دو شرکت همچنین مولفه های دیگری که در تکنولوژی نمایشگر گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس به کار گرفته شده بود را تولید کردند. اینطور که به نظر می رسد، نمایشگر حساس به فشار در گوشی نوت 8 سامسونگ بسیار پیشرفته است؛ هرچند که هنوز مشخص نیست که آیا تمامی نواحی نمایشگر به فشار حساس هستند و یا اینکه تنها یک بخش خاص می تواند سطح فشارهای مختلف را شناسایی کند.

منابع داخلی صنعت مدعی هستند که گوشی نوت 8 سامسونگ با نمایشگر حساس به فشار همراه خواهد شد

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ

این فبلت هوشمند، ماه هاست که سوژه ی اخبار و رسانه ها بوده و بسیاری از مشخصات آن فاش شده است؛ گزارشات حاکی از آن هستند که گوشی نوت 8 سامسونگ از نمایشگر 6.3 اینچی سوپر آمولد برخوردار بوده که کمی از نمایشگر گوشی گلکسی اس 8 پلاس بزرگتر است. این دستگاه با نسبت ابعاد 18.5:9 ساخته می شود و از رزولوشن کواد اچ دی پشتیبانی می کند. نسخه ای از این موبایل که در بازار آمریکا عرضه می شود، با تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون 835 همراه خواهد شد؛ این در حالیست که سایر بازارها، میزبان نسخه ای از نوت 8 با تراشه ی اگزینوس 8895 خواهند بود. گفته می شود گوشی گلکسی نوت 8 سامسونگ از رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار می شود. البته برخی بازارهای آسیایی می توانند نسخه ی رم 8 گیگابایتی با حافظه داخلی 256 گیگابایتی این موبایل را به فروش برسانند؛ این دستگاه همچنین از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می کند.

این تولید کننده ی غول کره ای اعلام کرده است که فبلت هوشمند گلکسی نوت 8 سامسونگ در تاریخ 23 آگوست (1 شهریور) معرفی می شود. منابع صنعت همچنین مدعی هستند که پروسه ی فروش آن از تاریخ 15سپتامبر (24 شهریور) در کره جنوبی آغاز می شود، یک هفته پس از آن نیز عرضه ی جهانی آن آغاز خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر