;
coinex

خلاصه ای اطلاعات ایسوس زنفون 4 سلفی ، سلفی پرو و مکس فاش شد

خلاصه ای اطلاعات ایسوس زنفون 4 سلفی ، سلفی پرو و مکس فاش شدکمپانی ایسوس اطلاعات گوشی های ایسوس زنفون 4 سلفی ، زنفون 4 سلفی پرو و زنفون 4 مکس را در فروشگاه آنلاین خود منتشر کرد، این اطلاعات به مدت کوتاهی روی صفحه منتشر شده و سپس حذف شدند؛ هرچند که به سرعت تصاویر آن به ثبت رسید. خوشبختانه، تصاویری که از صفحه مشخصات به ثبت رسیده، برخی از اطلاعات و مشخصات این گوشی های هوشمند از جمله، تنوع رنگی، مولفه های طراحی و قیمت را فاش می کند؛ لازم به ذکر است که این قیمت ها برای بازارهای اروپا در نظر گرفته شده و اطلاعات قیمت در بازار آمریکا و سایر قسمت های جهان در دست نیست.

گوشی ایسوس زنفون 4 مکس در بازار اروپا، از سایر گوشی های سری زنفون 4 ارزان تر بوده و با قیمت 229.99 یورو عرضه خواهد شد. گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی با برچسب قیمتی 299.99 یورو همراه است و زنفون 4 سلفی پرو نیز با قیمت 399.99 یورو به فروش خواهد رسید. اما از نقطه نظر مشخصات باید گفت که گوشی ایسوس زنفون 4 مکس از نمایشگر 5.2 اینچی IPS HD برخوردار است و تامین قدرت آن را تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون 425 به عهده دارد. از دیگر مشخصات این موبایل می توان به رم 3 گیگابایتی، حافظه داخلی 32 گیگابایتی، دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی همراه با دوربین ثانویه ی 5 ماپیکسلی، باتری 4100 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. این دستگاه همچنین از نصب میکرو اس دی کارت پشتیبانی می کند و در رنگ صورتی عرضه می شود.

گوشی ایسوس زنفون 4 سلفی پرو با نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی همراه شده و از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 625 همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی برخوردار است. حافظه این موبایل نیز با نصب میکرو اس دی کارت افزایش می یابد. دوربین سلفی این اسمارت فون را دو سنسور 25 و 5 مگاپیکسلی تشکیل می دهند و دوربین اصلی آن، تنها یک سنسور 16 مگاپیکسلی است. یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی نیز وظیفه ی روشن نگه داشتن این گوشی هوشمند را به عهده دارد.

اما در مورد ایسوس زنفون 4 سلفی باید گفت که این اسمارت فون به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز شده که تنها با رزولوشن اچ دی همراه است. این دستگاه نیز از دوربین سلفی دوگانه با ترکیب سنسورهای 20 و 8 مگاپیکسل برخوردار است. یک دوربین اصلی 16 مگاپیکسلی برای این موبایل تعبیه شده و تامین قدرت آن را تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون 430 همراه با رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی به عهده دارند. زنفون 4 سلفی به باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز شده است. هر دو موبایل زنفون 4 سلفی و 4 سلفی پرو در رنگ های مشکی عرضه می شوند. این سه گوشی هوشمند همچنین با اندروید 7.0 نوقا و سنسور اثر انگشت همراه هستند.

اما در مورد ایسوس زنفون 4 سلفی باید گفت که این اسمارت فون به نمایشگر 5.5 اینچی مجهز شده که تنها با رزولوشن اچ دی همراه است.

گوشی ایسوس زنفون 4 مکس از نمایشگر 5.2 اینچی IPS HD برخوردار است و تامین قدرت آن را تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون 425 به عهده دارد

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر