;
coinex

گوشی اچ تی سی یو 11 لایف در اواخر سال 2017 وارد بازار موبایل خواهد شد

گوشی اچ تی سی یو 11 لایف در اواخر سال 2017 وارد بازار موبایل خواهد شد
کمپانی اچ تی سی قصد دارد تا گوشی اچ تی سی یو 11 لایف (HTC U11 Life) را که پیش از این در شایعات مختلفی با نام اچ تی سی اوشن لایف معرفی می‌شد، در اواخر سال جاری میلادی به بازار عرضه کند.

اگر چه تاریخ عرضه دقیق گوشی اچ تی سی یو 11 لایف مشخص نشده است، اما تا پایان سال جاری میلادی تنها 4 ماه باقی مانده است؛ بنابراین ئاین اتفاق در طی چند ماه آینده به وقوع خواهد پیوست. گوشی U11 Life اچ تی سی، مدل تغییر یافته‌ای از گوشی پرچمدار اچ تی سی U11 خواهد بود.

این دستگاه با مشخصاتی ضعیف‌تر، ا ما با طراحی تقریبا مشابهی با گوشی اچ تی سی یو 11 معرفی می‌شود و نسخه‌ای مقرون به صرفه برای کسانی خواهد بود که قدرت خرید پرچمدار فعلی این کمپانی تایوانی را ندارند.

مشخصات گوشی اچ تی سی یو 11 لایف

در لیست مشخصات اچ تی سی یو 11 لایف آمده است که این دستگاه در مقابل مدل پرچمدار فعلی این کمپانی که یک نمایشگر 5.5 اینچی کواد اچ دی در اختیار دارد، دارای صفحه نمایشی 5.2 اینچی با رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) خواهد بود.

گوشی اچ تی سی یو 11 لایف

توجه دارید که اچ تی سی مشخصات سخت افزاری این مدل جدید را کاهش داده تا کاربرانی که قصد دارند هزینه کمتری برای خرید یک گوشی هوشمند صرف کنند، قدرت خرید آن را داشته باشند. این دستگاه دارای یک دکمه اصلی در زیر صفحه نمایش است که به عنوان سنسور اثر انگشت نیز انجام وظیفه خواهد کرد.

اگر چه کمپانی اچ تی سی برخی مشخصات اچ تی سی یو 11 لایف را نسبت به مدل بالار رده جدید خود تغییر خواهد داد، اما گفته می‌شود که ویژگی اج سنس (Edge Sense) همچنان در این گوشی نیز ادامه خواهد یافت. احتمالا این ویژگی منحصر به فرد مورد توجه کاربران قرار گرفته و این کمپانی تایوانی قصد دارد تا از این موضوع به بهترین شکل ممکن استفاده کند؛ بنابراین کاربران در این مدل جدید نیز می‌توانند تا با فشردن کناره‌های گوشی، برنامه‌های مختلفی مانند اپلیکیشن دوربین را راه‌اندازی کنند.

گزارش شده است که گوشی اچ تی سی یو 11 لایف به یک دوربین 16 مگاپیکسلی با فوکوس خودکار تشخیص فاز در پنل عقب و یک دوربین 16 مگاپیکسلی دیگر در پنل جلو مجهز خواهد بود. پردازنده اسنپدراگون 630 به همراه 32 گیگابایت حافظه داخلی در درون این دستگاه قرار گرفته و البته مقدار حافظه رم آن همچنان نامعلوم باقی مانده است. گفته می‌شود که این مقدار از حافظه داخلی می‌تواند از طریق کارت میکرو اس دی تا ظرفیت بسیار بالای 2 ترابایت افزایش یابد.

یکی از جذاب‌ترین مشخصات اچ تی سی یو 11 لایف وجود کد حفاظتی IP67 بوده که به معنای نفوذ ناپذیری این دستگاه در برابر آب و گرد و غبار است. گفته می‌شود که این دستگاه به منظور تجربه شنیداری بهتر برای کاربران، با هدفون‌های USonic اچ تی سی بسته بندی خواهد شد. تاکنون هیچ اشاره‌ای به قیمت احتمالی این اسمارت فون نشده است، اما با توجه به پردازنده ضعیف‌تر، نمایشگر کوچکتر و احتمالا مقدار حافظه رم کمتر، انتظار می‌رود که با قیمتی به مراتب کمتر از گوشی اچ تی سی یو 11 وارد بازارهای جهانی شود.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر