;
coinex

قیمت شیائومی می میکس 2 و رندرهایی از این دستگاه در فضای آنلاین خودنمایی کرد

قیمت شیائومی می میکس 2 (Xiaomi Mi MIX 2) قبل از معرفی رسمی این دستگاه مشخص شد و در کنار آن رندرهایی از این دستگاه طراحی آن را به نمایش گذاشت.

شیائومی می میکس 2 یکبار دیگر در فضای وب خودی نشان داد؛ هرچند که به نظر می‌رسد رندرهای ارائه شده از این گوشی کمی غیر واقعی باشد. اگر به تصاویر نگاه کنید خواهید دید که نسبت بدنه به صفحه نمایش این اسمارت فون بسیار بالاست. به جز حاشیه اندکی که در زیر نمایشگر آن دیده می‌شود، تقریبا دیگر هیچ حاشیه‌ای اطراف نمایشگر این دستگاه وجود ندارد و این مورد کمی طراحی آن را غیر واقعی کرده است.

گوشه‌های دستگاه به شکل منحنی طراحی شده، پورت یو اس بی نوع C در پایین گوشی قرار گرفته و توری اسپیکرها در اطراف این پورت دیده می‌شود. منبع منتشر کننده این خبر اعلام کرده است که قیمت شیائومی می میکس 2 چیزی در حدود 748 دلار بوده و در اواسط ماه سپتامبر (اواخر شهریور ماه) معرفی خواهد شد.

بر اساس شایعات نسبت بدنه به نمایشگر در گوشی شیائومی می میکس 2 حدود 93 درصد است و چنین درصدی نشان می‌دهد که حاشیه‌های صفحه نمایش تا چه اندازه در این دستگاه باریک خواهد بود. لی جون (Lei Jun)، مدیر عامل شرکت شیائومی دیروز در حساب رسمی خود در ویبو تصویری را به اشتراک گذاشت که با بررسی‌های صورت گرفته مشخص شد که این عکس با گوشی هوشمندی گرفته شده که دارای نسبت تصویر 18:9 است.

عکس گرفته شده با شیائومی می میکس 2

دکمه‌های خازنی روی صفحه نمایش قرار دارد و این خود نشانه دیگری است از اینکه شاید این تصویر با گوشی می میکس 2 شیائومی گرفته شده است؛ چراکه معمولا شیائومی، استفاده از کلیدهای خازنی و فیزیکی را در طراحی گوشی‌های هوشمند خود ترجیح می‌دهد.

این موضوع را در نظر داشته باشید که ممکن است این تصویر تازه درز شده، جعلی بوده باشد. البته نه فقط به دلیل نسبت بالای صفحه نمایش به بدنه، بلکه به دلیل آنکه به نظر می‌رسد این گوشی فاقد دوربین سلفی جلو خواهد بود. هر چند برخی معتقدند که شیائومی دوربین جلو را در زیر شیشه نمایشگر آن مخفی کرده است و اگر این مورد صحیح باشد، شیائومی با مدل می میکس 2 خود طراحی منحصر به فردی از یک اسمارت فون را به نمایش خواهد گذاشت.

شیائومی می میکس 2

شیائومی می میکس 2 احتمالا یک بار دیگر طراحی ترکیبی از فلز و سرامیک را به نمایش خواهد گذاشت. این دستگاه احتمالا با همان اندازه نمایشگری که در نسل قبلی وجود داشت، یعنی یک پنل بزرگ 6.4 اینچی، معرفی خواهد شد. قدرت پردازشی لازم از چیپست 8 هسته‌ای 64 بیتی اسنپدراگون 835 تامین شده که با 6 گیگابایت رم پشتیبانی خواهد شد؛ هر چند که گفته می‌شود نسخه‌ای از شیائومی می میکس 2 با حافظه رم 8 گیگابایتی وارد بازار می‌شود.

همان طور که گفته شد قیمت شیائومی می میکس 2 چیزی در حدود 750 دلار است. اگر چه این قیمت کمی بالا خواهد بود، اما با مشخصات شایعه شده‌ای که از این دستگاه دیده می شود، به نظر می‌رسد که ارزش خرید خواهد داشت. گویا استراتژی شیائومی در حال تغییر است؛ این کمپانی چینی با عرضه گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه در بازار موبایل جهان خود را مطرح کرد و این طور که به نظر می رسد قصد دارد تا به آهستگی بازار گوشی‌های پرچمدار و گران‌قیمت را نیز به سیطره خود درآورد.

باید دید که آینده‌ی بازار گوشی‌های هوشمند در دستان کدامیک از غول‌های بزرگ این عرصه قرار خواهد گرفت، شما در این مورد چگونه فکر می‌کنید؟

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر