;
coinex

جزییات جدیدی در مورد مشخصات فنی جدیدترین نسخه ساعت هوشمند فیت بیت منتشر شد

جزییات جدیدی در مورد مشخصات فنی جدیدترین نسخه ساعت هوشمند فیت بیت منتشر شدفیت بیت قبل از اینکه محصول خودش را وارد بازار کند، صاحب دو شرکت دیگر با نام های پبل (Pebble) و وکتور واچ (Vector Watch) بود. چند وقت پیش گفته شد که این سازنده می خواهد ساعت هوشمند جدید خود را در طول سه ماهه دوم سال وارد بازار کند اما این سازنده اخیرا گفته است که محصول جدیدش را برای سه ماهه چهارم سال، قبل از شروع فصل خرید روزهای تعطیل سال میلادی، وارد بازار می کند. در تعداد زیادی از تصاویری که در مورد ساعت هوشمند فیت بیت منتشر شده، اعلام شده است که این محصول در ماه مه (11 اردیبهشت تا 10 خرداد 96) وارد بازار می شود به همین دلیل اگر که این تصاویر را دیده باشید در مورد آنچه که به همراه تصاویر جدید منتشر شده است، تعجب نمی کنید.

مسئولان سایت خبری وریبل (Wareable) به تازگی چند تصویر جدید از زوایای مختلف ساعت هوشمند فیت بیت را در سایت خود منتشر کرده اند. در این تصاویر تایید شده که محصول جدید قرار است در چند رنگ مختلف با قاب نقره ای و بند خاکستری، قاب رزگلد و بند آبی و قاب تیره و بند مشکی وارد بازار شود.

منبعی که این جزییات را منتشر کرده اعلام کرده است که تصاویر جدیدش مربوط به آخرین طراحی ساعت های هوشمند جدید سازنده آمریکایی است بنابراین می توان اطمینان داشت که آنچه که در این تصاویر می بینید در واقع تصاویر دقیقی از محصولاتی است که تا چند ماه دیگر وارد بازار می شوند. طبق آنچه که در این تصاویر نشان داده شده، می توان گفت که محصول جدید به همان دکمه ها و سنسور تصویری ضربان قلب به کار رفته در ساعت هوشمند فیت بیت بلیز (Fitbit Blaze) مجهز است.

می توان انتظار داشت که جدیدترین ساعت هوشمند فیت بیت علاوه بر ویژگی های نسل های قدیمی محصولات پوشیدنی این سازنده، ویژگی های جدید و بسیار خوب دیگری هم داشته باشد. سازنده آمریکایی گفته است که ساعت جدیدش را با پلت فرم خودش وارد بازار می کند اما یک کیت توسعه نرم افزاری (SDK) را هم برای آن ارائه می سازد تا شرکت های سازنده نرم افزار هم بتوانند برای آن برنامه بسازند.

.

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر