;
coinex

دوربین دوگانه ال جی وی 30 از ترکیب دو لنز 16 و 13 مگاپیکسلی تشکیل می شود

دوربین دوگانه ال جی وی 30 از ترکیب دو لنز 16 و 13 مگاپیکسلی تشکیل می شودکمپانی ال جی قصد دارد از پرچمدار سری وی خود یعنی گوشی هوشمند ال جی وی 30 در تاریخ 31 آگوست (9 شهریور) و در کنفرانس خبری نمایشگاه IFA 2017 برلین رونمایی کند. این کمپانی برخی از مشخصات این اسمارت فون از جمله ویژگی های دوربین دوگانه ال جی وی 30 را فاش کرده است؛ ال جی به طور معمول این روند را قبل از معرفی تمامی پرچمداران خود تکرار می کند. این غول کره ای قبلا اعلام کرده بود که دوربین دوگانه ال جی وی 30 با دیافراگم گسترده f/1.6 همراه می شود که عملکرد فوق العاده ای را در عکاسی با نور کم به اجرا می گذارد. این اولین دستگاهی است که با این دیافراگم گسترده ارائه می شود. علاوه بر این، مشخصات پیکسل دوربین دوگانه ال جی وی 30 نیز منتشر شده است. کمپانی ال جی در پرچمدار سری وی خود از یک دوربین 16 مگاپیکسلی و یک دوربین 13 مگاپیکسلی زاویه گسترده استفاده کرده است. گوشی ال جی جی 6 که اوایل امسال معرفی شد، با دو سنسور 13 مگاپیکسلی همراه بود.

کمپانی ال جی در بیانیه ی مطبوعاتی خود اعلام کرد که ماژول دوربین دوگانه ال جی وی 30 به اندازه ی 30 درصد کوچکتر است. بدین ترتیب، ال جی می تواند تکنولوژی های بیشتری را در این ناحیه تعبیه کند، بدون اینکه فضای داخلی دستگاه را به دوربین اختصاص دهد. علاوه بر این، ال جی می تواند از این امتیاز استفاده کرده و باتری بزرگ تری را برای این اسمارت فون در نظر بگیرد. دوربین دوگانه ال جی وی 30 همچنین از تکنولوژی ضد لرزش و فوکوس خودکار برخوردار است.

نقطه قوت گوشی ال جی جی 6، تنظیمات دوربین دوگانه با لنزهای زاویه معمولی و زاویه گسترده ای بود که هر دو با کیفیت 13 مگاپیکسل همراه بودند. این بدان معناست که کاربر می تواند گزینه ی مورد نظر خود را میان این دو لنز انتخاب کند، بدون اینکه از رزولوشن آن کاسته شود. لازم به ذکر است که گوشی ال جی جی 5 از دو سنسور 16 و8  مگاپیکسلی برخوردار بود. حال کمپانی ال جی تصمیم گرفته تا بار دیگر، دو رزولوشن مختلف را امتحان کند؛ عملکرد آن تماشایی خواهد بود. این تولید کننده ی بزرگ از عملکرد چشمگیر دوربین ال جی وی 30 خبر داده است. ال جی در سال های اخیر، دوربین های فوق العاده ای را در گوشی های هوشمند خود تعبیه کرده است و معمولا اولین تولید کننده ایست که جدیدترین تکنولوژی های دوربین را به کار می گیرد؛ از جمله آنها می توان به قابلیت فوکوس خودکار اشاره کرد که برای اولین بار در گوشی ال جی جی 4 قرار گرفته بود.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر