;
coinex

تصاویر گوشی نوکیا 8 همراه با برخی مشخصات آن در فضای آنلاین منتشر شد

تصاویر گوشی نوکیا 8 همراه با برخی مشخصات آن در فضای آنلاین منتشر شد تصاویر گوشی نوکیا 8 بار دیگر در فضای اینترنت رخ نشان داده و اینبار در شبکه اجتماعی چینی WeChat منتشر شده است. علیرغم تاری و کیفیت بد تصاویر، می توان گفت که جدیدترین تصاویر نوکیا 8 به تصاویری که تا به حال از این گوشی پرچمدار دیده ایم، شباهت دارد. علاوه بر این، برخی از مشخصات این گوشی هوشمند نیز منتشر شده اند.

در برخی تصاویر نوکیا 8 ، مشخصات دستگاه، رابط و وال پیپرهای این موبایل دیده می شوند. این دستگاه با شماره مدل TA-1012همراه است که یکی از شماره مدل های نوکیا 8 به شمار می رود و در بنچمارک انتوتو نیز با همین شماره ظاهر شده بود. شماره مدل های دیگری از جمله TA-1004، TA-1012 و TA-1052 نیز به پرچمدار نوکیا ارتباط دارند.

در برخی تصاویر نوکیا 8 ، مشخصات دستگاه، رابط و وال پیپرهای این موبایل دیده می شوند.

این تصاویر همچنین از وجود تراشه اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و نمایشگر کواد اچ دی خبر می دهند. در این مجموعه تصاویر، اندازه ی نمایشگر این موبایل فاش نشده؛ با اینحال شایعات اخیر حاکی از آن هستند که گوشی نوکیا 8 از نمایشگر 5.3 اینچی با تراکم پیکسل 559 برخوردار است. اندروید7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی این دستگاه اجرا می شود.

این تصاویر همچنین از وجود تراشه اسنپدراگون 835، رم 4 گیگابایتی و نمایشگر کواد اچ دی خبر می دهند.

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر