;
coinex

رندرهای گوشی شیائومی می 7 دوربین دوگانه آن را به نمایش گذاشت

رندر منتشر شده از گوشی شیائومی می 7 (Xiaomi MI7) برخی جزئیات طراحی از قبیل دوربین دوگانه آن را نشان داد. در کنار این رندرها مشخصات شیائومی می 7 نیز آشکار شد.

اگر چه شیائومی می 6 به تازگی معرفی و به بازار عرضه شده است، اما طرفداران این برند چینی از هم اکنون در انتظار پرچمدار بعدی این کمپانی یعنی شیائومی می 7 هستند. به تازگی رندرهایی از این گوشی هوشمند اه که احتمالا در فوریه 2018 عرضه خواهد شد، منتشر شده و در کنار آن برخی مشخصات این گوشی پرچمدار نیز خودنمایی کرد.

بر اساس تصاویر منتشر شده، توری اسپیکر در پایین این دستگاه جای گرفته و در پنل پشتی آن که از طراحی منحنی شیشه‌ای برخوردار شده است، دوربینی دوگانه به چشم می‌خورد. چیدمان سنسورهای این دوربین دوگانه عمودی بوده و یک فلش LED در بین این دو سنسور جای گرفته است. به نظر می‌رسد که جک هدفون 3.5 میلی‌متری در این دستگاه نیز حذف شده است.

شایعات درباره مشخصات گوشی شیائومی می 7 می‌گویند که این دستگاه دارای یک صفحه نمایش 5.7 اینچی با نسبت تصویر 18:9 خواهد بود. این همان نسبت تصویر جدیدی است که شایعات آن را برای گوشی‌های پرچمدار بعدی شیائومی پیش بینی‌ می‌کنند. اسنپدراگون 845 کوالکام پردازنده‌ای است که می‌تواند به این اسمارت فون قدرت دهد.

این پردازنده توسط 6 گیگابایت و یا 8 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی شده و احتمالا از 64 گیگابایت و یا 128 گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. سنسورهای دوربین دوگانه عقب 16 مگاپیکسلی بوده و در جلو نیز برای دوست‌داران سلفی و برقراری ارتباط تصویری، دوربین 16 مگاپیکسلی دیگری دیده خواهد شد. اسکنر عنبیه چشم و حسگر اثر انگشت از دیگر ویژگی‌های این گوشی هوشمند خواهد بود.

با این تفاسیر، گوشی شیائومی می 7 پرچمداری قدرتمند خواهد بود که احتمالا از قابلیت هوش مصنوعی نیز پشتیبانی خواهد کرد. منتظر خبرهای بیشتری از این گوشی در آینده‌ای نه چندان دور باشید.

اخبار موبایل را با تکراتو دنبال کنید.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر