;
coinex

ایسوس زنفون 4 پرو با اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی راه اندازی می شود

ایسوس زنفون 4 پرو با اسنپدراگون 835 و رم 6 گیگابایتی راه اندازی می شوداخیرا جزئیاتی درباره ی گوشی ایسوس زنفون 4 پرو منتشر شده که از مجهز بودن این اسمارت فون به تراشه کوالکوم اسنپدراگون 835، رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی خبر می دهد. علاوه بر این مشخصات، شایع شده که گوشی هوشمند ایسوس زنفوون 4 پرو از نمایشگر 5.5 اینچی آمولد با رزولوشن فول اچ دی برخوردار می شود که کمی تعجب برانگیز است؛ چرا که این موبایل هوشمند، دستگاه رده بالای سری زنفون 4 ایسوس به شمار می رود. بنابراین، کاربران انتظار دارند که صفحه نمایشی با رزولوشن کواد اچ دی برای این موبال در نظر گرفته شود.

شایعات دیگر حاکی از آن هستند که گوشی ایسوس زنفون 4 پرو با باتری 3600 میلی آمپر ساعتی همراه می شود، علاوه بر این، گفته می شود این دستگاه از حافظه قابل افزایش نیز پشتیبانی خواهد کرد. از دیگر مشخصات شایع شده می توان به بلوتوث 4.2، ان اف سی، وای فای 802.11 ac و اندروید 7.1 نوقا اشاره کرد، این دستگاه همچنین با قطر 7.6 میلی متری همراه است. کمپانی ایسوس در گذشته و احتمالا از روی عمد، مشخصات گوشی های ایسوس از جمله زنفون 4 سلفی، زنفون 4 سلفی پرو و زنفون 4 مکس را در وب سایت خود منتشر کرده بود؛ بنابر این مشخصات، تمامی دستگاه های ایسوس با اندروید 7.1 نوقا همراه می شوند.

لازم به ذکر است که این مشخصات به نسخه ای از این موبایل اشاره دارد که در بازار آمریکا عرضه می شود؛ این احتمال وجود دارد که پردازنده دستگاه در نسخه ی جهانی متفاوت باشد. در حال حاضر، هنوز مشخص نیست که این دستگاه در چه تاریخی و با چه قیمتی عرضه می شود. البته از آنجاییکه گوشی ایسوس زنفون 4 پرو به سری زنفون 4 تعلق دارد، می توان انتظار داشت که همزمان با سایر موبایل های این سری معرفی شود. گفته می شود گوشی ایسوس زنفون 4 با قیمت 399 یورو در اروپا به فروش می رسد؛ بنابراین این احتمال وجود دارد که نسخه ی پرو، کمی بیشتر از نسخه ی استاندارد به فروش برسد. اطلاعاتی درباره ی تنوع رنگی این موبایل نیز در دست نیست.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر