coinex
otetmarket
خرید بلیط هواپیما

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی تا آگوست 2017

در این متن قصد داریم بهترین اپلیکیشن های اندرویدی که تا آگوست 2017 معرفی شده اند را معرفی کنیم، بنابراین اگر به دنبال اپلیکیشن های جدیدی هستید، می توانید به گوگل پلی استور مراجعه کرده و از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی جدید بهره مند شوید.

گوگل پلی استور علاوه بر مزایای بیشمار، مشکلی را نیز به همراه دارد؛ و آن انبوه اپلیکیشن هایی است که گاهی اوقات، پیدا کردن برنامه ی کاربردی مورد نظر را دشوار می کند. حتی مراجعه به بخش بهترین اپلیکیشن های پلی استور نیز تعداد زیادی از برنامه ها را به نمایش می گذارد. به همین دلیل، مجموعه ای از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی را جمع آوری کرده ایم که می تواند در این راستا به شما کمک کند. هرچند شاید به تمامی این برنامه ها نیازی نداشته باشید، با اینحال امتحان آنها ضرری ندارد و در صرفه جویی زمان به شما کمک می کند. برای معرفی بهترین اپلیکیشن های اندرویدی با تکراتو همراه شوید:

بهترین اپلیکیشن های اندرویدی تا آگوست 2017

لایک (Like)

لایک (Like)

لیست معرفی بهترین اپلیکیشن های اندرویدی تا آگوست 2017 را با اپلیکیشن لایک آغاز می کنیم. این برنامه کاربردی اساسا نوجوانان را هدف قرار داده است. این یک اپلیکیشن اجتماعی است و به نظر می رسد که به Music.ly شباهت داشته باشد؛ چرا که به شما اجازه می دهد ویدیوهای لب خوانی را ضبط کرده وآنها را با دوستانتان به اشتراک بگذارید. علاوه بر این، با اپلیکیشن لایک می توانید فیلترهایی را به عکس های خود اضافه کرده و حتی جلوه های ویژه برای آنها طراحی کنید. اگر حس ماجراجویانه ی قوی تری دارید، می توانید این جلوه های ویژه را به ویدیوها اضافه کنید. (لینک دانلود)

نینتندو سوئیچ آنلاین (Nintendo Switch Online)

نینتندو سوئیچ آنلاین (Nintendo Switch Online)

اگر از کاربران کنسول بازی نینتندو هستید، پس پیشنهاد می کنیم از این اپلیکیشن استفاده کنید. یکی از بهترین اپلییشن های اندرویدی نینتندو برای وویس چت و دعوت از دوستان برای بازی به صورت آنلاین، نینتندو سوئیچ آنلاین است. (لینک دانلود)

هاری (Hurry) شمارش معکوس برای جشن های تولد و کنسرت ها

هاری (Hurry) شمارش معکوس برای جشن های تولد و کنسرت ها

این اپلیکیشن برای تنظیم تایمر برای رویدادهایی مثل جشن تولد، کنسرتو غیره در نظر گرفته شده است. شما می توانید تاریخ رویدادها را به صورت ویجت طراحی کرده و آنها را روی هوم اسکرین خود به نمایش بگذارید تا هرگز از یادتان نرود. به محض اینکه تایمر را تنظیم کنید، شمارش معکوس از روز، ساعت، دقیقه و ثانیه باقیمانده تا رویداد را به شما نمایش می دهد. (لینک دانلود)

اسپاتی تیوب (SpotyTube)

اسپاتی تیوب (SpotyTube)

اپلیکیشن های محبوبی مثل Play Music و Spotify به شما کمک می کنند تا موزیک های جدید را پیدا کنید و حتی روش های خود برای پیدا کردن را به شما معرفی می کنند. اما اپلیکیشن اسپاتی تیوب اساسا در پیدا کردن موزیک های جدید به شما کمک کرده و در این زمینه تمرکز دارد. این اپلیکیشن از اسپاتیفای، یوتیوب و بیلبورد استفاده می کند تا لیست موزیک شما همیشه به جدیدترین ها مجهز باشد. علاوه بر این، امکان شخصی سازی نیز برای این اپلیکیشن اندرویدی در نظرگرفته شده است. (لینک دانلود)

کورنیا (Cornea)

کورنیا (Cornea)

کورنیا یکی دیگر از اپلیکیشن های فیلتر عکس است که به شما اجازه می دهد تا عکس های خود را با انواع مختلفی از افکت ها شخصی سازی کنید. اما برخلاف سایر اپلیکیشن ها، به قابلیت منحصر به فردی مجهز شده که به تصاویر ویرایش شده ی شما، امتیاز Cornea می دهد. این ویژگی به شما کمک می کند که قبل از اشتراک گذاری تصویر در شبکه های اجتماعی، از میزان استقبال و محبوبیت آن مطلع شوید. (لینک دانلود)

پلیسر اپ (Placer App)

پلیسر اپ (Placer App)

یکی از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی پیدا کردن رویداد، پلیسر اپ است. اگر از کسانی هستید که اغلب در رویدادهای مختلف شرکت می کنید، بنابراین به فردی نیاز دارید که به جای شما در صف منتظر بماند. این اپلیکیشن به شما کمک می کند افرادی که تمایل دارند به جای شما در صف منتظر بمانند را پیدا کنید. البته باید مبلغی را به این افراد پرداخت کنید. (لینک دانلود)

Pre: Best Friends Club

Pre: Best Friends Club

یکی دیگر از بهترین اپلیکیشن های اندرویدی که نوجوانان را هدف قرار داده، اپلیکیشن کلوب بهترین دوستان است. البته تمامی افراد می توانند از این برنامه ی کاربردی بهره مند شوند و گروه هایی را با بهترین دوستان خود تشکیل دهند. در این گروه ها می توان عکس، ویدیو و غیره را به اشتراک گذاشت. تمامی اعضا می توانند ببینند که چه چیزی به اشتراک گذاشته شده و حتی چت های گروهی را نیز پیشنهاد می کند. (لینک دانلود)

ترکس (Tracks)

ترکس (Tracks)

این اپلیکیشن یک روش جالب در ایجاد انگیزه برای بیرون رفتن و ورزش کردن را ارائه می دهد. شما یک جفت هدفون به گوش می گذارید و این اپلیکیشن را روشن می کنید؛ سپس صداهایی مثل شلیک گلوله، فروریختن ساختمان ها و غیره را می شنوید که باعث می شود به فکر نجات دیگران یا فرار از موقعیت باشید. این اپلیکیشن به یک بازی یا فیلم اکشن شباهت دارد که قطعا روش جالب تری برای دویدن و فعالیت کردن را پیشنهاد می کند. اگر می خواهید زمانی را به ورزش کردن اختصاص دهید، پیشنهاد می کنیم این برنامه ی کاربردی را امتحان کنید. (لینک دانلود)

Laugh out Loud

Laugh out Loud

اگر عاشق کمدی و کوین هارت هستید، پس این اپلیکیشن برای شما ساخته شده است. این اپلیکیشن به ویدیوهای کمدی به ویژه کمدی های کوین هارت مجهز شده که آنها را برای شما پخش می کند. این اپلیکیشن همچنین به قابلیت های مشابه شبکه های اجتماهی شباهت دارد و به شما اجازه می دهد که درباره ی هر ویدیو، با سایر کاربران این اپلیکیشن گفتگو کنید. تعداد بازدید از هر ویدیو نیز به نمایش گذاشته می شود. (لینک دانلود)

YouTube Kids TV

YouTube Kids TV

لیست بهترین اپلیکیشن های اندرویدی را با اپلیکیشن رسمی Android TV برای YouTube Kids به پایان می بریم. با این اپلیکیشن می توانید محتوای محبوب فرزندانتان را آماده کنید، بدون اینکه آن را در گوشی موبایل و یا تبلت به اجرا بگذارید و اجازه دهید که فرزندانتان در فرصت مناسب، برنامه ی مورد نظر خود را تماشا کنند. (لینک دانلود)

.

منبع: androidheadlines

راهنمای خرید تکراتو
ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر