;
coinex

گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 پس از دریافت اندروید O از بلوتوث 5 پشتیبانی خواهد کرد

گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 پس از دریافت اندروید O از بلوتوث 5 پشتیبانی خواهد کردگوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 ثابت کرد که یکی از بهترین دستگاه های اندرویدی سال 2017 به شمار می رود؛ این دستگاه با مشخصات و طراحی تاثیرگذار و قابلیت های مفیدی همراه است که توجه هر کاربر اندرویدی را به خود جلب می کند. خوشبختانه این قابلیت ها بهتر نیز خواهند شد. کمپانی HTC اعلام کرده است که گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 به تازگی استانداردهای بلوتوث 5 را دریافت کرده و کاربران آن می توانند به محض انتشار اندروید O، از آن بهره مند شوند.

خبر تایید پشتیبانی از بلوتوث 5.0 به این معناست که گوشی هوشمند اچ تی سی یو11 با تمام سخت افزارهای ضروری همراه خواهد بود. متاسفانه، این قابلیت ها تا زمان انتشار رسمی اندروید O در دسترس قرار نمی گیرند.

به محض اینکه سازگاری با بلوتوث 5 در اچ تی سی یو 11 فعال شود، کاربران از سرعت بالای بلوتوث بهره مند خواهند شد که اتصال بهتر به گجت ها مثل ساعت های هوشمند و لوازم جانبی هوشمند دیگر را امکان پذیر می کند.

البته لازم به ذکر است که پشتیبانی گوشی هوشمند اچ تی سی یو 11 به بلوتوث 5، انتقال داده در فواصل دورتر را شامل نمی شود که یکی دیگر از قابلیت های استاندارد جدید به شمار می رود. اینطور که به نظر می رسد، پشتیبانی از تمامی جوانب بلوتوث 5 برای دریافت تاییدیه، الزامی نیست؛ بنابراین، سرعت بیشتر امکان پذیر است، اما از فاصله های دورتر پشتیبانی نمی شود.

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر