;
coinex

شارژر بی سیم ال جی وی 30 در وب سایت رسمی این کمپانی دیده شد

شارژر بی سیم ال جی وی 30
شارژر بی سیم ال جی وی 30 به طور موقت در وب سایت رسمی این کمپانی کره‌ای قرار گرفت. با انتشار تصویری از داک شارژ وایرلس ال جی وی 30 بحث درباره اینکه آیا این گوشی و یا مدل بالاتر ال جی وی 30 پلاس به تکنولوژی شارژ بی سیم مجهز هستند یا نه، در این هفته داغ‌تر خواهد شد.

شارژر بی سیم ال جی وی 30 با شماره مدل PWM-5300، قبل از آنکه توسط ال جی از وب سایت رسمی این شرکت حذف شود، در لیست آن قرار گرفت. حذف شارژ بی سیم ال جی وی 30 از وب سایت رسمی این کمپانی شاید به دلیل انتشار شایعات اخیر باشد.

گفته می‌شود که سری V30 دارای نسخه دیگری است که ال جی وی 30 پلاس نامیده می‌شود. مدل پلاس در تعداد محدودی عرضه شده و احتمالا ویژگی‌های منحصر به فردی نسبت به مدل استاندارد وی 30 خواهد داشت. تکنولوژی شارژ بی سیم یکی از این ویژگی‌هاست.

در هر صورت لیست منتشر شده که در تصویر بالا می‌بنید، بدون آن که نامی از مدل ال جی وی 30 پلاس برده باشد، به وضوح بیان می‌کند که این تصویر مربوط به داک شارژر بی سیم ال جی وی 30 است. البته ممکن است که این اشتباه از طرف وب سایت ال جی صورت گرفته و برای درج نام پلاس بی دقتی شده باشد.

ال جی درواقع می‌تواند برای مناطق مختلف، دستگاهی با مشخصاتی متفاوت به بازار عرضه کند. چنین کاری برای ال جی جی 6 نیز انجام شد و حتی نسخه پلاس آن نیز راهی بازار گردید. متاسفانه همه این‌ها گمانه زنی‌هایی است که مطمئنا تا زمان معرفی رسمی این گوشی ادامه خواهد داشت.

در روزهای آینده جزئیات بیشتری از مشخصات ال جی وی 30 منتشر خواهد شد، اما در حال حاضر می‌توان گفت که این لیست وجود شارژر بی سیم در یکی از مدل‌های ال جی وی 30 را موقتا تایید می‌کند.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر