;
coinex

یک گوشی جدید با برند ردمی تایید شد؛ شاید این محصول مدل معروف ردمی 5 ای باشد!

یک گوشی جدید با برند ردمی تایید شد؛ شاید این محصول مدل معروف ردمی 5 ای باشد!

شیائومی، شرکت مشهور گوشی ساز چینی به تازگی یک ردمی دیگر را با شماره سریال MDT6 به تنا فرستاده است؛ منبعی که جزییات مربوط به این خبر را ارائه کرده، هیچ تصویری را از این گوشی هوشمند ارائه نکرده است. با وجود این، برحسب مشخصات فنی منتشر شده در سایت رسمی تنا می‌توان گفت که این گوشی اسرار آمیز احتمالا همان مدل معروف ردمی 5 ای است.

ردمی 5 ای شیائومی

ردمی 5 ای قرار است در آینده‌ای نزدیک به عنوان مدل جانشین گوشی ردمی 4 ای که در ماه نوامبر سال گذشته (11 آبان تا 11 آذر 95) عرضه شد، وارد بازار شود. محصولی که به تازگی از طرف شیائومی در اختیار سازمان تنا گذاشته شده یک گوشی با مشخصات پایه است؛ از آنجایی که مدل 5 ای هم در گزارش‌های خبری به عنوان یک گوشی رنج پایه معرفی شده، می‌توان انتظار داشت که اطلاعاتی که اخیرا توسط تنا در مورد یک گوشی جدید با برند شیائومی منتشر شده است هم متعلق به مدل ردمی 5A باشد.

طبق جزییات منتشر شده توسط تنا، گوشی ردمی جدید به یک نمایشگر 5.5 اینچی 1280 در 720 پیکسلی مجهز است. استفاده از چنین نمایشگری در ساخت یک ردمی جدید با توجه به این که مدل ردمی 4 ای با یک نمایشگر 5 اینچی وارد بازار شد، نکته جالبی است؛ با در نظر گرفتن این نمایشگر می‌توان گفت که سازنده چینی می‌خواهد گوشی ردمی 5 ای را با یک نمایشگر بزرگ‌تر وارد بازار کند یا این که گوشی جدید یک مدل اقتصادی‌تر از سری گوشی‌های ردمی نوت 5 است.

تنا همچنین گفته است که این گوشی با شماره سریال MDT6 از یک رم 2 گیگابایتی، حافظه داخلی 16 گیگابایتی با قابلیت پشتیبانی کارت حافظه میکرو اس دی تا 32 گیگابایت، باتری 3,000 میلی‌آمپرساعت و پردازشگر چهار هسته‌ای 1.4 گیگاهرتز که احتمالا اسنپدراگون 425 (پردازشگر رنج پایه کوالکام) است، بهره می‌برد؛ این احتمال هم وجود دارد که شیائومی در ساخت این گوشی هوشمند از پردازشگرهای برند مدیاتک استفاده کرده باشد، اگرچه که انتخاب مدل کوالکام اسنپدراگون 425 محتمل‌تر است.

تنا همچنین گفته که گوشی شیائومی MDT6 به طور استاندارد سیستم عامل اندروید 7.1.1 و نرم واسط MIUI 8 را بر روی خود دارد. هنوز اطلاعاتی در مورد دوربین‌های این گوشی هوشمند منتشر نشده است.

طبق جزییات ارائه شده توسط تنا، گوشی ردمی جدید شیائومی 153.3 میلی متر طول، 76.3 میلی متر عرض، 7.31 میلی متر ضخامت و 150 گرم وزن دارد و می‌تواند قابلیت‌های اتصالی 4G LTE (هر دو TD-LTE و FDD-LTE) را پشتیبانی کند.

تنا همچنین خاطر نشان کرده که این محصول قرار است در رنگ‌های مشکی، رزگلد، طلایی، سفید، آبی، قرمز، خاکستری، نقره‌ای و صورتی وارد بازار شود البته این احتمال وجود دارد که اطلاعات ارائه شده توسط تنا در مورد رنگ‌های گوشی ردمی جدید اشتباه باشد ویا این که شیائومی محصول جدیدش را در هنگام رونمایی با همه این رنگ‌ها در معرض عموم قرار ندهد.

هنوز هیچ اطلاعاتی در مورد زمان رونمایی و عرضه این محصول منتشر نشده است؛ با وجود این می‌توان انتظار داشت که سازنده چینی در آینده‌ای نزدیک این گوشی هوشمند را در معرض عموم قرار دهد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر