;
coinex

گوشی زد تی ای بلید زد مکس معرفی شد؛ موبایلی مقرون به صرفه با دوربین دوگانه

گوشی زد تی ای بلید زد مکس
گوشی زد تی ای بلید زد مکس (ZTE Blade Z Max) امروز توسط زد تی ای برای عرضه در بازار گوشی‌های هوشمند مقرون به صرفه معرفی شد. کمپانی زد تی ای بیشتر به عنوان یک تولید کننده گوشی‌های هوشمند ارزان قیمت شناخته می‌شود و مدل زد تی ای بلید زد مکس نیز از این قاعده مستثنی نخواهد بود.

این دستگاه که به مانند گوشی سال گذشته زد تی ای زد مکس پرو، به صورت انحصاری توسط MetroPCS عرضه خواهد شد، قیمتی در حدود 129 دلار خواهد داشت. زد تی ای زد مکس پرو در سال گذشته با قیمت 100 دلار به بازار عرضه شد و با اینکه قیمت گوشی جدید زد تی ای کمی بالاتر از جانشین سال گذشته آن است، اما همچنان دارای برچسب قیمتی مقرون به صرفه‌ای است.

مشخصات گوشی زد تی ای بلید زد مکس

زد تی ای بلید زد مکس با قابی آلومینیومی خودنمایی کرده و پنل پشتی آن با بافت های ریزی تزیین شده است. نمایشگر بزرگ 6 اینچی آن نشان می‌دهد که پسوند نام مکس برای آن کاملا مناسب انتخاب شده است. این صفحهخ نمایش از رزولوشن 1080 در 1920 پیکسل (کیفیت تصویری فول اچ دی) پشتیبانی می‌کند.

گوشی زد تی ای بلید زد مکس

گوشی زد تی ای بلید زد مکس درست همانند گوشی زد مکس پرو سال گذشته، دارای یک سنسور اثر انگشت بوده که در پنل پشتی جانمایی شده است. در بالای این سنسور اثر انگشت و درست در گوشه سمت چپ پنل عقبی، دوربین دوگانه آن دیده می‌شود. این دوربین دوگانه که از چیدمانی افقی برخوردار بوده، ترکیبی از یک سنسور 16 مگاپیکسلی و یک سنسور 2 مگاپیکسلی است.

دوربین سلفی جلو نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز شده و می‌تواند عکس‌های سلفی نسبتا خوبی را برایتان به ثبت برساند.

گوشی زد تی ای بلید زد مکس قدرت پردازشی خود را از اسنپدراگون 435 کوالکام تامین می‌کند. این پردازنده توسط 2 گیگابایت حافظه رم پشتیبانی شده و حافظه داخلی 32 گیگابایتی آن از طریق کارت میکرو اس دی قابل ارتقا خواهد بود.

انرژی مورد نیاز روزانه گوشی جدید زد تی ای از یک باتری 4080 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود. باتری که بر اساس خبرهای منتشر شده از فناوری شارژ سریع Quick Charge 2.0 کوالکام پشتیبانی می‌کند.

سیستم عامل گوشی زد تی ای بلید زد مکس ، اندروید 7.1.1 نوقا بوده و آن گونه که از شواهد پیداست در دو هفته آینده، به طور دقیق در 28 آگوست برابر با 6 شهریور ماه و با قیمت 129 دلاری به بازار عرضه خواهد شد.

گوشی زد تی ای بلید زد مکس

منبع: phonearena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر