;
coinex

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ با اگزینوس 8895 در GFXBench آشکار شد

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ با اگزینوس 8895 در GFXBench آشکار شدمشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ به تازگی در وب سایت GFXBench رویت شده و بسیاری از مشخصات آن را فاش کرده؛ این در حالیست که کمتر از ده روز به رویداد معرفی این پرچمدار سری نوت باقی مانده است. کمپانی سامسونگ قصد دارد در یکم شهریور ماه (23 آگوست) از این موبایل هوشمند رونمایی کند. مشخصاتی که در وب سایت بنچمارک GFXBench فاش شده، با سایر گزارشاتی که تا به حال درباره این موبایل منتشر شده، مطابقت دارد؛ هرچند که نمایشگر این موبایل از چیزی که انتظار داشتیم، بزرگتر خواهد بود. علاوه بر این، اطلاعاتی درمورد یکی از سنسورهای دوربین دوگانه ی این گوشی هوشمند منتشر شده و مشخصات دوربین دوم توسط GFXBench اعلام نشده است.

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ در این بنچمارک نشان می دهند که این موبایل هوشمند با نمایشگر 6.4 اینچی کواد اچ دی پلاس با رزولوشن 2960 در 1440 همراه می شود که در یک پنل سوپر آمولد بینهایت قرار می گیرند. این پنل به گوشی های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس شباهت دارد و لبه های آن کمی خمیده است. گفتنی است که نسخه ی مجهز به تراشه ی اگزینوس 8895 هشت هسته ای 64 بیتی این موبایل در GFXBench رویت شده است. انتظار می رود که سامسونگ نسخه ای از این موبایل را به تراشه ی کوالکوم اسنپدراگون 835 مجهز کند.

تراشه ی اگزینوس 8895 سامسونگ با پردازنده گرافیکی Mali-G71 همراه می شود. یکی از لنزهای دوربین دوگانه در گوشی سامسونگ گلکسی نوت 8 با کیفیت 12 مگاپیکسل همراه بوده و این احتمال وجود دارد که لنز دوم نیز از همین مگاپیکسل برخوردار شود. یک دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی در نمای جلویی تعبیه شده و اندروید 7.1.1 نوقا به صورت پیش فرض روی این موبایل اجرا می شود. از دیگر مشخصات گلکسی نوت 8 می توان به رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی اشاره کرد.

این تمام اطلاعاتی بود که در GFXBench رویت شد. مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ بارها منتشر شده و از شباهت آن به مدل های گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس خبر داده اند. هرچند که گوشه های این موبایل با انحنای کمتری همراه است و دوربین اصلی آن از نوع دوگانه خواهد بود. لازم به ذکر است که گلکسی نوت 8 به قلم اس پن مجهز شده و اسکنر اثر انگشت آن در پنل پشتی قرار دارد. این احتمال وجود دارد که یک اسکنر عنبیه چشم و تکنولوژی تشخیص چهره نیز برای این موبایل در نظر گرفته شود.

مشخصات گلکسی نوت 8 سامسونگ به تازگی در وب سایت GFXBench رویت شده و بسیاری از مشخصات آن را فاش کرده

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر