;
coinex

میزو ام 6 نوت (Meizu M6 Note) احتمالا با پردازشگر اسنپدراگون وارد بازار می‌شود!

 میزو ام 6 نوت (Meizu M6 Note) احتمالا با پردازشگر اسنپدراگون وارد بازار می‌شود!میزو، شرکت قدرتمند گوشی ساز چینی، می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک از گوشی ام 6 نوت خود، مدل جایگزین گوشی ام 5 نوت (M5 Note) که سال پیش در ماه دسامبر (11 دی تا 11 آذر 95) در معرض عموم قرار گرفت، رونمایی کند. این سازنده اعلام کرده است که در تاریخ 23 اوت (1 شهریور) این محصول را در معرض دید عموم می‌گذارد. در پوستری که به تازگی در جلو ساختمان اصلی این شرکت نصب شده، نشان داده شده است که ام 6 نوت از یک دوربین دوقلوی اصلی هم بهره می‌برد.

پوستر میزو ام 6 نوت

میزو اخیرا اعلام کرده است که ام 6 نوت با پردازشگر خود هم کاربران را غافلگیر می‌کند. عبارت زیر جمله‌ای است که یکی از مسئولان این شرکت گوشی ساز چینی در مورد پردازشگر محصول جدیدش اعلام کرده است:

“میزو ام 6 نوت به پردازشگری مجهز شده که همه را غافلگیر می‌کند و عملکرد این گوشی هوشمند را در مقایسه با عملکرد نسل قبلی این محصول تا حد زیادی ارتقاء می‌بخشد. ام 6 نوت سرآغاز تغییرات مثبت زیادی در سری گوشی‌های مدل ام “M” برند میزو است. این تغییرات به قابلیت‌های پردازشگر و دوربین این گوشی هوشمند مرتبط می‌شود.”

میزو بیشتر گوشی‌های خود را با پردازشگرهای اگزینوس (Exynos) سامسونگ یا مدیاتک عرضه کرده است اما به نظر می‌رسد که این بار می‌خواهد در ساخت گوشی خود از پردازشگرهای کوالکام اسنپدراگون استفاده کند. این سازنده چینی سال گذشته در ساخت مدل ام 5 نوت از پردازشگر هلیو پی 10 مدیاتک استفاده کرد؛ چند وقت پیش هم شایعه شده بود که میزو می‌خواهد در ساخت مدل ام 6 نوت هم از پردازشگرهای برند مدیاتک (هلیو پی 25) استفاده کند با وجود این با در نظر گرفتن بیانیه جدید سازنده چینی می‌توان انتظار داشت که این سازنده گوشی هوشمند ام 6 نوت را با پردازشگر اسنپدراگون وارد بازار کند؛ البته این احتمال هم وجود دارد که ام 6 نوت در چند مدل با پردازشگرهای اسنپدراگون و مدیاتک عرضه شود. اگر که میزو از پردازشگر اسنپدراگون در ساخت گوشی جدیدش استفاده کند، کاربران آمریکایی هم می‌توانند این محصول را خریداری کنند.

تصاویری که تا به حال از گوشی ام 6 نوت میزو منتشر شده‌اند، نشان داده‌اند که این محصول به یک دوربین دوقلوی اصلی با فلش LED چهار مرحله‌ای مجهز است اما طبق مشخصات موجود می‌توان گفت که سیستم فلش چهار مرحله‌ای گوشی جدید با سیستم فلش چهار مرحله‌ای که در ساخت مدل میزو ای 2 (E2) استفاده شد، تفاوت دارد.

می‌توان انتظار داشت که گوشی هوشمند ام 6 نوت میزو مانند مدل پیشین این محصول به یک باتری قدرتمند 4,000mAh مجهز شود. طبق شایعه‌های موجود ام 6 نوت قرار است که با یک نمایشگر 5.5 اینچی فول اچ دی و اسکنر اثر انگشت جلویی در دو مدل با رم 3 گیگابایتی و حافظه داخلی 32 گیگابایتی و رم 4 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی عرضه شود. طبق اطلاعات منتشر شده قیمت مدل پیشرفته این محصول 240 دلار است.

ام 6 نوت میزو

.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر