;
coinex

شیائومی Mi MIX 2 تا یک ماه دیگر در دو مدل عرضه می‌شود!

شیائومی Mi MIX 2 تا یک ماه دیگر در دو مدل عرضه می‌شود!به تازگی شایعه‌های جدیدی در مورد گوشی هوشمند Mi MIX 2 شرکت شیائومی منتشر شده و گفته شده است که این محصول در تاریخ 21 شهریور (12 سپتامبر) وارد بازار می‌شود. در کنار این جزییات، یک منبع چینی هم اعلام کرده که Mi MIX 2 شیائومی قرار است که در دو مدل با رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 128 گیگابایتی به قیمت 599 دلار و رم 8 گیگابایتی و حافظه داخلی 256 گیگابایتی با قیمت 749 دلار در اختیار کاربران قرار گیرد.

چند وقت پیش گفته شده بود که گوشی Mi MIX 2 شیائومی لقب کایرون (Chiron) را بر روی خود دارد و سازنده چینی می‌خواهد آن را با یک پردازشگر هشت هسته‌ای 64 بیتی کوالکام اسنپدراگون 835 وارد بازار کند که البته چندان عجیب نیست زیرا شیائومی مدل قبلی این محصول را با پردازشگر کوالکام اسنپدراگون 821 در اختیار کاربران گذاشت. گفته شده است که گوشی پرچمدار جدید شیائومی به یک دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با سنسور IMX386 سونی و یک دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی با سنسور OV5675 امنی ویژن (OmniVision) مجهز است. می‌توان انتظار داشت که این گوشی هوشمند زیبا هم مانند مدل پیشین خود با یک بدنه فلزی – سرامیکی وارد بازار شود اگرچه که تا به حال هنوز هیچ اطلاعاتی در رابطه با این موضوع منتشر نشده است. این احتمال هم وجود دارد که سازنده قدرتمند چینی گوشی Mi MIX 2 را با نسبت نمایشگر به بدنه 93 درصد وارد بازار کند. یکی از منابع خبری گفته است که کاربران گوشی پرچمدار جدید شیائومی را با سیستم عامل اندروید نوقا و رابط کاربری MIUI 9، جدیدترین سیستم عاملی که تا به حال توسط شیائومی بر مبنای سیستم عامل اندروید ساخته شده است، تحویل می‌گیرند.

اگر که جزییات منتشر شده صحت داشته باشند، گوشی هوشمند Mi MIX 2 زودتر از آنچه که انتظار می‌رود، وارد بازار می‌شود زیرا باید در نظر داشت که نسل اول گوشی‌های Mi MIX در ماه اکتبر سال گذشته (10 مهر تا 10 آبان 95) رونمایی و در ماه نوامبر (11 آبان تا 11 آذر 95) وارد بازار شدند و حال این احتمال وجود دارد که سازنده چینی یک ماه زودتر گوشی پرچمدار جدیدش را در معرض عموم قرار دهد، به این معنا که ممکن است که شیائومی در فاصله کوتاهی بعد از شروع نمایشگاه IFA 2017 از گوشی Mi MIX 2 رونمایی کند تا بتواند از این طریق از شرکت اپل و گوشی آیفون 8 این سازنده مشهور سبقت بگیرد. در هر صورت گوشی هوشمند Mi MIX 2 احتمالا یک محصول بسیار زیبا با حاشیه‌های بسیار باریک خواهد بود و حال فقط باید منتظر ماند و دید که چه تفاوت‌هایی بین این گوشی هوشمند و نسل قبلی آن وجود دارد زیرا در تصاویر منتشر شده از این محصول نشان داده شده است که سازنده چینی در ساخت آن از یک سبک طراحی متفاوت استفاده کرده است.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر