;
coinex

اینستاگرام یک قابلیت کامنت گذاری شخصی را به نرم افزارش اضافه کرد!

اینستاگرام یک قابلیت کامنت گذاری شخصی را به نرم افزارش اضافه می‌کند!اینستاگرام گفته است که می‌خواهد یک قابلیت کامنت گذاری جدید را به نرم افزار محبوبش اضافه کند تا کاربران بتوانند راحت‌تر با یکدیگر در این نرم افزار ارتباط داشته باشند. این قابلیت هم اکنون در اختیار کاربران سیستم عامل iOS و نسخه کامپیوتری نرم افزار اینستاگرام گذاشته شده و قرار است که در چند هفته آینده برای کاربران سیستم عامل اندروید هم ارائه شود.

قابلیت کامنت گذاری جدید باعث می‌شود که کامنت‌های کاربران در زیر کامنت‌های قبلی آن‌ها گذاشته شود تا کاربران بتوانند راحت‌تر مکالمه‌های انجام شده را دنبال کنند. کاربران می‌توانند با نصب نسخه 24 یا نسخه‌های بالاتر نرم افزار اینستاگرام از این قابلیت جدید استفاده کنند.

کار کردن با ویژگی جدید بسیار راحت است به این نحو که هر کامنتی که گذاشته می‌شود کلید پاسخ دهی (Reply) مخصوص به خود را دارد و کاربران می‌توانند با لمس کردن این کلید نظر خود را در زیر کامنت مورد نظرشان تایپ کنند؛ این کار باعث می‌شود که شخصی که کامنت را دریافت کرده است با دریافت کردن یک اعلان نسبت به کامنت داده شده، مطلع شود.

در حال حاضر کاربران سیستم عامل اندروید می‌توانند تا چند هفته آینده که ویژگی جدید برای آن‌ها ارائه می‌شود، با استفاده از شیوه قبلی ذکر کردن نام مخاطب مورد نظرشان کامنت‌های خود را در مورد یک مطلب در اینستاگرام وارد کنند. اینستاگرام هنوز در مورد این که آیا بعد از ارائه بروزرسانی جدید نحوه کامنت گذاری قبلی به صورت جدید ایفای نقش می‌کند یا خیر، مطلبی را منتشر نکرده است.

مرتبط سازی کامنت‌ها در شبکه‌های اجتماعی یک روش معمول و محبوب است و به کاربران کمک می‌کند تا به راحتی مکالمات خود را دنبال کنند و حال اینستاگرام این ویژگی را به دنبال بروزرسانی‌هایی که برای قابلیت استوریز اینستاگرام (Instagram Stories) ارائه کرده بود، به نرم افزار خود اضافه کرده است. این دو ویژگی در کنار یکدیگر کاربران را قادر می‌سازند تا یک مکالمه منظم را در مورد هر موضوعی در این شبکه اجتماعی محبوب داشته باشند. اینستاگرام علاوه بر این به دنبال شرکت فیسبوک سعی کرده است تا حد و حدودی برای کامنت‌های نامناسب و مبتذل تعیین کند تا از این طریق کاربران بتوانند در یک فضای امن‌تر و بهتر جست و جو کنند.

کامنت دهی در اینستاگرام

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر