;
coinex

معرفی کامل رنو کوئید ؛ به زودی در ایران

معرفی کامل رنو کوئید ؛ به زودی در ایراندر ابتدای معرفی کامل رنو کوئید که پیشتر در بخش هندی رنو ساخته می‌شد باید گفت اکنون توسط آفریقای جنوبی نیز تولید می شود زیرا گویی آفریقای جنوبی نیز به تولید آن علاقه پیدا کرده است.

رنو کوئید خودرویی است که قرار است به زودی وارد ایران شود و در بازار ایران جای پراید را بگیرد زیرا خط تولید پراید متوقف شده و ساخته نمی شود؛ اما آنگونه که از شواهد و اطلاعات پیداست این خودرو در بازار ایران قیمتی بالای 30 میلیون تومان را خواهد داشت.

مدل زیبا، ظاهر جذاب و طراحی خوب و بی نظیر این خودرو باعث شده که که در کنار سایر خودروها برای مردم کشورهای مختلف و نسل های مختلف یک خودروی زیبا و محبوب باشد. رنو کوئید در طراحی جدید خود عضلانی و تنومند است.

در معرفی کامل رنو کوئید باید گفت که جلو پنجره ای با ساختار ویژه دارد و درخشش لوگوی الماس نشان آن نما و برجستگی خاصی به آن بخشیده است. اگر بخواهیم در سطح جهانی قیمت آن را در نظر داشته باشیم با یکی از جذاب ترین خودروهای فرانسوی روبه رو هستیم.

رنو در تلاش است تا کوئید را با ظاهری سخت و لوکس همراه با معیارهای یک خودروی اسپورت به صورت ارزان و اقتصادی ارائه دهد تا تقریبا تمامی مردم در جهان بتوانند از آن استفاده کنند. مدل 2017 رنو کوئید از چراغ های زیبایی برخوردار است که نمای جلوی آن را جذاب تر می کند.

در طراحی رنو کوئید باید گفت که طراحان سعی نموده اند تا خطوط و شیارهایی را روی کاپوت ایجاد کنند و در نگاه اول بتواند مشتریان را به خود جذب نماید.

چیزی که در طراحی و معرفی کامل رنو کوئید شاید زیاد مناسب نباشد و در بسیاری از تیپ های مختلف کوئید در هندوستان و آفریقای جنوبی دیده می‌شود استفاده از پلاستیک در نمای خارجی آن است. در رنو کوئید، سپرهای عقب، دستگیره درها و قاب دور آینه‌ها از پلاستیک ساخته شده‌اند.

در معرفی کامل رنو کوئید مدل 2017 آفریقای جنوبی باید گفت که ظاهر جسورانه آن با خطوطی منحنی به صورت نرم تلطیف شده و ظاهری چشم نواز به آن بخشیده است. اما در این مدل نیز از حجم بالای پلاستیک در کنسول و پنل‌های در استفاده شده است. فرمان، ارگونومیک‌ترین مشخصه ی رنو کوئید است.

استفاده از ابزارهای دیجیتال، نوارهای کرومی و پوشش‌های پیانویی و وجود یک صفحه نمایش 7 اینچی در مدل‌های بالاتر رنو کوئید دیده می‌شوند. همچنین در این خودرو سرنشینان ردیف جلو آزادی خوبی دارند اما فضا برای سرنشینان عقب کمتر است.

میتوان از نام دوست دار محیط زیست نیز برای رنو کوئید استفاده کرد زیرا آلایندگی پایینی دارد و هزینه های مصرف آن نیز پایین است. رنو کوئید در مدل های هندی و آفریقایی حجم موتور 999 سی سی دارد و در رده خودروهای کوچک شهری قرار گرفته است. رنو کوئید در سال 2016 خودروی برگزیده هند بود.

اکنون منتظر ورود رنو کوئید به ایران هستیم تا ببینیم با چه موتور و مشخصاتی وارد ایران خواهد شد. می توان اشاره نمود مناسب بودن قیمت رنو کوئید در موفق بودن آن در بازار ایران تاثیر زیادی خواهد داشت.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر