;
coinex

نسخه 6 بتا iOS 11 در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت، نسخه ی پنجم عمومی شد

نسخه 6 بتا iOS 11 در دسترس توسعه دهندگان قرار گرفت، نسخه ی پنجم عمومی شدتنها یک هفته از انتشار پنجمین نسخه بتا iOS 11 می گذرد، اما اپل به روند دو هفته ای خود سرعت داده و نسخه 6 بتا iOS 11 را منتشر کرد. این نسخه در حال حاضر در دسترس توسعه دهندگان قرار دارد و رفع باگ هایی برای Family Sharing و تغییرات کوچکی دیگری مثل آیکون های جدید و رنگ های تنظیم شده را به همراه دارد.

اگر از کاربران ایرپاد هستید، به زودی از انیمیشن جدیدی برخوردار می شوید که در زمان باز کردن کیس ایرپاد در نزدیکی دستگاه iOS به نمایش گذاشته می شود. البته اگر از وال پیپرهای لایو ماهی استفاده می کنید، باید بگوییم که تمامی آنها در جدیدترین نسخه بتا حذف شده اند. یک صفحه جدید برای عکس ها در نظر گرفته شده و آیکون اپ استور و مپس نیز تغییر کرده است. آیکون Reminders نیز با تغییراتی همراه خواهد شد.

سایر تغییرات بسیار کوچک هستند که از میان آنها می توان به اعداد بولدتر در آیکون ساعت، رنگ آبی واضح تر در نشانگر ایرپلی Now Playing و حرکت هایی در قابلیت تنظیم روشنایی اتوماتیک در منوی Accessibility اشاره کرد؛ در گذشته این قابلیت در زیرمجموعه ی Display & Brightness قرار داشت. در مجموع آپدیت نسخه 6 بتا iOS 11 با تغییرات بزرگی همراه نیست.

علاوه بر انتشار نسخه 6 بتا iOS 11 ، نسخه ی پنجم آن نیز در دسترس کاربران عمومی قرار گرفت. در نسخه ی پنجم، iCloud Messages موقتا حذف شده، صفحه نمایش جداگانه ای برای کارهای چندگانه در آیپد به وجود آماده، طراحی برخی آیکون ها عوض شده و برخی باگ ها برطرف شده اند.

به خاطر داشته باشید که نسخه های بتا همیشه باگ هایی را به همراه دارند؛ با این اوصاف پیشنهاد می کنیم که آنها را روی دستگاه هایی که هر روزه از آنها استفاده می کنید، اینستال نکنید.

.

منبع: slashgear

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر