;
coinex

امشب زمان رونمایی از نوکیا 8 است؛ بازگشت شکوهمندانه یک برند نوستالژیک

امشب زمان رونمایی از نوکیا 8 است؛ بازگشتی شکوهمند از یک برند نوستالژیک
امشب زمان رونمایی از نوکیا 8 است. امشب همان روز وعده داده شده برای دوست‌داران برندی نوستالژیک است. نوکیا قصد دارد تا امشب با رونمایی از گوشی پرچمدار نوکیا 8 ، مجددا ورود خود را با قدرت هر چه تمامتر به بازار گوشی‌های هوشمند جشن بگیرد.

اجازه دهید تا با هم خاطراتی را مرور کنیم، شاید چیزی در حدود 10 سال قبل تنها برندی که در بازار موبایل جهان یکه تازی می‌کرد، نوکیا بود. هر چند که در آن زمان کمپانی‌های بزرگی در حال ظهور بودند، اما نوکیا یک برند کاملا شناخته شده برای مردم بود. ولی در سال 1392 و با خرید این برند توسط مایکروسافت به یکباره همه چیز تغییر کرد. دیگری اثری از نوکیا دیده نشد و کاربران برای مدت‌ها با مدل‌های قدیمی آن خاطره بازی می‌کردند.

در هر صورت مدتی است که این برند جان دوباره‌ای گرفته و امشب قرار است تا اولین گوشی پرچمدار این کمپانی به طور رسمی رخ نشان دهد. اچ ام دی گلوبال، شرکتی که هم اکنون عرضه گوشی‌های این برند را در دست دارد، مدتی قبل اعلام کرد که در 16 آگوست (25 مرداد ماه) با برگزاری رویدادی در شهر لندن از گوشی پرچمدار نوکیا 8 پرده برداری خواهد کرد. امروز، همان تاریخ وعده داده شده است.

زمان دقیق مراسم رونمایی از نوکیا 8

زمان دقیق مراسم رونمایی از نوکیا 8

رویداد رونمایی از نوکیا 8 امشب در شهر لندن و در ساعت 7 و 30 دقیقه به وقت محلی (ساعت 23 امشب به وقت تهران) برگزار خواهد شد. این مراسم در وب سایت رسمی نوکیا نیز به صورت زنده پخش خواهد شد.

نسخه تک سیمکارت این پرچمدار انتظار می‌رود که با شماره سریال TA-1004 خودنمایی کرده و نسخه دو سیمکارته آن دارای شماره سریال TA-1012 باشد. بر اساس شایعات منتشر شده، موبایل نوکیا 8 به یک نمایشگر 5.3 اینچ یا 5.7 اینچی با کیفیت کواد اچ دی (رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل) مجهز بوده و پردازنده اسنپدراگون 835 به عنوان قلب تپنده آن انجام وظیفه کند.

احتمال می‌رود که این دستگاه در گزینه‌های 4 گیگابایت و یا 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم موجود باشد، احتمال می ورد که این دستگاه اولین گوشی هوشمند غیر گوگلی باشد که با پیش نصب سیستم عامل اندروید 8.0 خودی نشان دهد. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به 64 گیگابایت حافظه داخلی و سنسور اثر انگشتی اشاره کرد که احتمالا در زیر دکمه خازنی هوم آن تعبیه شده باشد.

یکی از بارزترین مشخصات نوکیا 8 وجود دوربین دوگانه در پنل پشتی آن خواهد بود. این دوربین دوگانه که با تکنولوژی Carl ZEISS آلمان ساخته شده، ترکیبی از دو سنسور 13 مگاپیکسلی است. یک سنسور RGB که می‌تواند تصاویر رنگی بگیرد و سنسور دیگر که مونو کروم بوده و عکس‌های سیاه و سفید به ثبت خواهد رساند. دوربین سلفی نوکیا 8 نیز به یک سنسور 8 مگاپیکسلی مجهز است. انرژی مورد نیاز روزانه آن نیز از یک باتری 3000 میلی‌آمپر ساعتی تامین می‌شود.

قیمت نوکیا 8 و رنگ‌بندی ‌های آن

گوشی نوکیا 8 به نظر می‌رسد که در گزینه‌های رنگی آبی، نقره‌ای و مسی رنگ، خودنمایی کند. حداقل، رندرهای ارائه شده از این پرچمدار که گویای این واقعیت است، اما مسلما در مراسم رونمایی امشب همه گزینه‌های رنگی آن به روی صحنه خواهند رفت.

گفته می‌شود که قیمت نوکیا 8 چیزی در حدود 689 دلار خواهد بود. با وجود اینکه آسیاب شایعات تقریبا تمامی مشخصات این اسمارت فون را آشکار کرده است، اما باز هم تا زمان رونمایی از نوکیا 8 نمی‌توان با اطمینان کامل آنها را مورد تایید قرار داد. برخی گمانه‌ زنی‌ها حاکی از آن است که در کنار معرفی نوکیا 8 ، گوشی پایین رده نوکیا 2 نیز رخ نشان خواهد داد.

منبع: gizmochina

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر