;
coinex

بازار خودروهای وارداتی ایران ؛ رتبه نخست رنو در واردات

بازار خودروهای وارداتی ایران ؛ رتبه نخست رنو در وارداتشرکت خودروسازی رنو – نیسان توانسته است عنوان بزرگ‌ترین گروه خودروسازی جهان را به دست آورد. در بازار خودروهای وارداتی ایران نیز شاهد پیشتاز بودن رنو هستیم. محصولات شرکت رنو در ایران توانسته اند رتبه اول واردات را در چهار ماه اول سال جاری به دست آورند.

با بررسی کردن آمار واردات خودرو در چهار ماه اول سال جاری می توان دید که رنو توانسته سایر رقبای خود را مخصوصا رقبای کره ای را شکست دهد.

گزارشات موجود در مورد بازار خودروهای وارداتی ایران نشان می دهد که در چهار ماه اول سال 1396، در مجموع 26,593 خودرو که شامل خودروهای شاسی‌بلند و کراس‌اوور است به کشور وارد شده اند.

این گزارش رشد 44 درصدی واردات امسال نسبت به سال گذشته را نشان می دهد. لازم به ذکر است که در این مدت شرکت رنو سهم بالایی در این میزان واردات داشته و توانسته به یک رقیب برای محصولات شرکت هیوندای تبدیل شود.

در چهار ماه نخست سال جاری، واردات محصولات شرکت رنو به ایران در مقایسه با این مدت در سال گذشته 120 درصد رشد داشته است. بنابراین شرکت رنو توانسته 22.5 درصد از سهم بازار را به دست آورد و در بازار خودروهای وارداتی ایران رتبه اول را داشته باشد. از جمله محصولات وارداتی شرکت رنو که بیشترین میزان واردات را در ایران داشته اند می توان به کپچر، داستر، سیمبل، تلیسمان و کولئوس اشاره نمود.

شرکت هیوندای بعد از رنو در رتبه دوم واردات قرار دارد و پس از هیوندای نیز تویوتا، رتبه سوم واردات را به خود اختصاص داده است. در سال جاری واردات خودرو کیا رتبه چهارم را داشته و این اتفاق کاهش روند کاری این شرکت را نشان می دهد.

.

منبع: iranjib

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر