;
coinex

تصاویری واقعی از گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت در فضای آنلاین منتشر شد

تصاویری واقعی از گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت در فضای آنلاین منتشر شدروز گذشته، دو تصویر واقعی که گفته می شود به گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت مربوط باشد در وب سایت چینی ویبو منتشر شد؛ این تصاویر بنا به دلایل نامعمولی از این صفحه ویبو حذف شده اند؛ با اینحال بسیاری توانستند آنها را در فضای آنلاین منتشر کنند. منبعی که این عکس ها را منتشر کرده، مدعی است که گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت از تنظیمات دوربین دوگانه در پنل پشتی برخوردار می شود که شایعات گذشته پیرامون این موبایل را تایید می کند. علاوه بر  این، یکی از منابع داخلی همچنین مدعی شده که سیستم اصلی دوربین از قابلیت تثبیت اپتیکال تصویر پشتیبانی می کند؛ البته هنوز مشخص نیست که آیا هر دو لنز به این قابلیت مجهز هستند و یا تنها یکی از آنها از تثبیت اپتیکال تصویر پشتیبانی می کند.

منابع خبری اعلام کرده اند که گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت از تراشه اسنپدراگون 625 که سیستم روی تراشه میان رده کمپانی کوالکوم محسوب می شود، برخوردار خواهد شد. این سیستم روی تراشه در چندین دستگاه اندرویدی حال حاضر از جمله هواوی جی 9 پلاس، موتو زد پلی، سامسونگ گلکسی سی 7 و برخی از مدل های ایسوس زنفون 3 نیز قرار دارد. تمامی این گوشی های هوشمند به عمر باتری بالا شهرت دارند. همه گیر شدن تراشه های اسنپدراگون، تولیدکننده های چینی را وادار کرده تا از تراشه های مدیاتک روی گردان شوند. اگر منابع خبری اخیر صحت داشته باشند و گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت نیز به اسنپدراگون مجهز شود، این مساله می تواند برای مدیاتک دردسرساز شود؛ گزارشات اخیر حاکی از آن هستند که سود عملیاتی این کمپانی رو به کاهش است.

کمپانی میزو رسما اعلام کرد که قصد دارد گوشی هوشمند جدید خود را در تاریخ 1 شهریور (23 آگوست) معرفی کند. کمپانی سامسونگ نیز در همین تاریخ از گوشی گلکسی نوت 8 رونمایی می کند.

گوشی هوشمند میزو ام 6 نوت از باتری 4000 میلی آمپر ساعتی و نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 پیکسل برخوردار خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر (1 نظر)

    این میزو هم داره نم نم سر و صدا میکنه ها.

    پاسخ