;
coinex

8 نقل قول الهام بخش از استیون اسپیلبرگ ؛ نابغه سینمای جهان

8 نقل قول الهام بخش از استیون اسپیلبرگدر این نوشته قصد داریم چند نقل قول الهام بخش از استیون اسپیلبرگ را با شما به اشتراک بگذاریم. استیون اسپیلبرگ کارگردان فیلم‌های کلاسیک، پرمخاطب و خاطره انگیز بسیاری از افراد مانند آرواره‌ها، ای تی و پارک ژوراسیک است. تخیلات و توانایی در زنده کردن بزرگترین ایده‌ها، او را به یکی از محبوب‌ترین و مثال‌زدنی‌ترین کارگردان‌های هالیوود تبدیل کرده، و قطعا نیز می‌تواند حرف‌های زیادی برای گفتن و یادگیری از آن‌ها وجود داشته باشد.

اشتیاق، خلاقیت و انگیزه اسپیلبرگ نشان می‌دهد که همه چیز ممکن است. این فیلمنامه نویس، کارگردان و تهیه کننده توانست از سنین جوانی مورد تحسین واقع شود. او همچنین از دانشگاه اخراج شد؛ بعد از آن از استودیو یونیورسال پیشنهادی دریافت کرد و سپس مسیر موفقیتش را آغاز کرد. البته او برای اینکه فرزندانش را ترغیب کند، تحصیل را ادامه داد و در سن 55 سالگی از دانشگاه فارغ التحصیل شد.

در اینجا 8 جمله و نقل قول الهام بخش از استیون اسپیلبرگ را مشاهده می‌کنید.

زندگی طنابی محکم و طولانی از لحظات تعیین کننده افراد است.

 

به آن صدایی گوش کنید که کاری که می‌توانید انجام دهید را به شما می‌گوید. هیچ چیز نمی‌تواند بیشتر از آن شخصیت شما را مشخص کند.

 

از چیزی که ناراحت کننده و دردناک است روی بر نگردانید. آن را بررسی کنید. آن را به چالش بکشید.

 

شغل شما، ساخت جهانی است که برای همیشه باقی بماند.

 

راهِ ساخت آینده‌ای بهتر، مطالعه گذشته است.

 

در لحظات تعیین کننده خود، نگذارید رفتار و اخلاق‌تان با بی اخلاقی‌ها و آسودگی همراه شود. تثبیت و استحاکم شخصیت نیازمند شجاعت زیادی است.

 

کنجکاوی را جایگزین ترس کنید.

 

همه ما، در هر کدام از سال (های عمر) فردی متفاوت هستیم. فکر نمی‌کنم در تمام زندگی‌مان همان آدم (قبلی) باشیم.

.

منبع: entrepreneur

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر