;
coinex

ذن فون زوم اس رونمایی شد؛ باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعت

ذن فون زوم اس

کمپانی ایسوس از گوشی هوشمند جدیدی به نام ذن فون زوم اس رونمایی کرده که مجهز به دوربین دوگانه و باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت است. با تکراتو همراه شوید.

ایسوس از گوشی هوشمند ذن فون زوم اس در هند رونمایی کرد. این تلفن هوشمند را می‌توان یک محصول میان‌رده خواند که از باتری با ظرفیت بالا برخوردار است. در انتهای نمایشگر این تلفن هوشمند از سه دکمه ناوبری خازنی استفاده شده و بدنه‌ی ذن فون زوم اس نیز از جنس فلز است.

در محصول میان‌رده‌ی ایسوس از ترکیب دوربین دوگانه استفاده شده که یک حسگر اسکنر اثرانگشت نیز در پشت تلفن هوشمند به کار رفته است. تمام دکمه‌های فیزیکی در سمت راست قرار دارد و تکنولوژی ۰.۰۳ ثانیه فوکوس خودکار +TriTech نیز در این محصول به کار رفته است.

این تکنولوژی به دوربین اصلی ذن فون زوم اس اجازه می‌دهد که در عرض تنها ۰.۰۳ ثانیه روی سوژه‌ی مدنظر فوکوس کرد. علاوه بر این امکانات، محصول جدید ایسوس از نسل دوم فوکوس خودکار لیزری و فوکوس خودکار ردیاب سوژه استفاده می‌کند.

ذن فون زوم اس از نمایشگر ۵.۵ اینچی با رزولوشن فول اچ‌دی استفاده می‌کند. در این محصول از پنل آمولد استفاده شده و روی نمایشگر محافظ گوریلا گلس ۵ قرار گرفته است.

از دیگر مشخصات سخت‌افزاری ذن فون زوم اس می‌شود به بهره بردن از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی اشاره کرد. در زیر قاب محصول ایسوس از تراشه اسنپدراگون 625 استفاده شده است که با معماری ۶۴ بیتی ساخته شده و از پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای با فرکانس ۲.۰ گیگاهرتز بهره می‌برد. در کنار این پردازنده، پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۰۶ قرار دارد.

دوربین اصلی محصول جدید ایسوس مجهز به دو سنسور ۱۲ مگاپیکسلی است که از نسبت کانونی f/1.7 بهره برده و اندازه هر پیکسل نیز به ۱.۴ میکرو پیکسل می‌رسد. تکنولوژی‌های دیگر استفاده شده در دوربین ذن فون زوم اس را می‌توان OIS چهار جهته و EIS سه جهته اشاره کرد.

در جلوی ذن فون زوم اس از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/2.0 استفاده شده که مجهز به سنسور IMX214 است. در این محصول از باتری با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپرساعت استفاده شده است که امکان شارژ سریع آن با تکنولوژی بوست مستر وجود دارد.

از دیگر ویژگی‌های ذن فون زوم اس می‌توان به جک هدفون ۳.۵ میلی‌متری اشاره کرد که به کار اجازه می‌دهد فایل‌های صوتی را با فرمت استاندارد 192KHZ/24-bit گوش دهند. در میکروفون نیز در این تلفن هوشمند وجود دارد. همچنین امکان اتصال دو سیم‌کارت یا یک سیم‌کارت و به همراه کارت حافظه میکرو اس‌دی وجود دارد.

گوشی هوشمند ذن فون زوم اس از سیستم‌عامل اندروید 6 مارشمالو بهره می‌برد که روی آن رابط کاربری ایسوس ZenUI 3.0 سوار است. این محصول از بلوتوث ۴.۲ بهره می‌برد و درگاه USB-C دارد. ایسوس گوشی هوشمند جدیدش را در رنگ‌های آبی و نقره‌ای عرضه می‌کند و قیمتی معادل ۴۲۰ دلار را برای آن در نظر گرفته است.

منبع: Androidheadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر