;
coinex

اسنشال پی اچ 1 به مدت دو سال آپدیت‌های اندروید را دریافت خواهد کرد

اسنشال پی اچ 1 به مدت دو سال آپدیت‌های اندروید را دریافت خواهد کرد

طبق گزارش‌ها، تلفن هوشمند اسنشال پی اچ 1 (اسنشال PH-1) به مدت ۲ سال آپدیت‌های جدید اندروید و به مدت ۳ سال پچ‌های امنیتی را دریافت خواهد کرد. با تکراتو همراه شوید.

موسس و مدیرعامل کمپانی اسنشال، اندی رابین، اخیرا اعلام کرده است که گوشی هوشمند جدید این کمپانی که اسنشال PH-1 نام دارد، به مدت ۲ سال تمامی آپدیت‌های سیستم‌عامل اندروید را دریافت خواهد کرد که شامل نسخه‌های جدید سیستم‌عامل نیز می‌شود.

اندی رابین به این موضوع نیز اشاره کرده است که طی هرچند ماه، لوازم جانبی جدیدی برای گوشی هوشمند اسنشال پی اچ 1 عرضه می‌شود. اولین لوازم جانبی که برای این تلفن هوشمند عرضه می‌شود دوربین ۳۶۰ درجه‌ای اسنشال است که همراه با اسنشیال پی اچ 1 در ماه می عرضه می‌شود.

این دوربین را می‌توان از طریق پین‌های مغناطیسی به پشت گوشی هوشمند اسنشیال PH-1 متصل کرد. اندی رابین اعلام کرده است که کمپانی وی می‌خواهد با عرضه‌ی لوازم جانبی مختلف یک اکوسیستم پویا برای تلفن هوشمندشان بسازد.

پشتیبانی از تلفن هوشمند برای عرضه‌ی حداقل ۲ سال آپدیت نرم‌افزاری و ۳ سال پچ امنیتی، کاری است که توسط کمپانی‌های بزرگی مانند سامسونگ و ال‌جی صورت می‌گیرد. با این حساب می‌توان انتظار داشت که اسنشیال PH-1 سیستم‌عامل‌هایی مانند اندروید O و اندروید P را تجربه کند.

البته مشخص نیست که با چه فاصله‌ی زمانی آپدیت‌ها برای محصول جدید کمپانی اسنشیال عرضه می‌شود؛ اما با در نظر گرفتن اینکه گوشی هوشمند اسنشیال پی اچ 1 از نسخه خام اندروید استفاده می‌کند بعید به نظر می‌رسد که فاصله‌ی زمانی زیادی وجود داشته باشد.

از ویژگی‌هایی که اندی رابین برای تلفن هوشمند جدیدش بیان کرده است قدیمی نشدن آن و حمایت از نظر عرضه‌ی لوازم جانبی مختلف است. این در حالی است که تلفن‌های هوشمند پرچم‌دار به دوره‌ای ۶ ماهه مواجه شده‌اند و با عرضه‌ی پرچم‌دار جدید به جمع محصولات قدیمی می‌پیوندند.

باید دید که اسنشال پی اچ 1 چقدر می‌تواند در این زمینه موفق عمل کرده و آیا کاربران از این تلفن هوشمند استقبال خواهند کرد یا خیر.

منبع: Androidheadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر