;
coinex

اندروید 7 برای عرضه برای گلکسی ای 8 و ای 9 پرو آزمایش می‌شود

اندروید 7 برای عرضه برای گلکسی ای 8 و ای 9 پرو آزمایش می‌شود

طبق اطلاعاتی که از طریق سازمان WiFi Alliance فاش شده است دو تلفن هوشمند گلکسی ای 8 و گلکسی ای 9 پرو مراحل آزمایشی آپدیت اندروید 7 را پشت سر می‌گذارند. با تکراتو همراه شوید.

در حالی که مدت زمان زیادی از عرضه‌ی اندروید 7 می‌گذرد؛ اما دستگاه‌های مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید هنوز وجود دارند که آپدیت اندروید 7 برای آنها عرضه نشده است.

اکثر دستگاه‌های پرچم‌دار کمپانی‌های مختلف توانسته‌اند آپدیت اندروید 7 را دریافت کنند؛ اما بسیاری از محصولات میان‌رده با سیستم‌عامل‌های قدیمی مانند اندروید مارشمالو کار می‌کنند.

سامسونگ برای اینکه این موضوع را برطرف کند گویا در حال آزمایش عرضه‌ی آپدیت جدید بر روی دستگاه‌های خود است که نام بعضی از این دستگاه‌ها فاش شده است.

به نظر می‌رسد دو تلفن هوشمند از سری گلکسی A و دو تبلت از سری تب E مراحل آزمایشی را پشت سر می‌گذارند تا در صورت موفقیت در این آزمایش‌ها، آپدیت اندروید 7 نوقا برای این محصولات عرضه شود. دو تلفن هوشمند، گلکسی A8 و گلکسی A9 Pro نام دارند و تبلت‌ها نیز تب E با نمایشگر ۸ اینچی و تب E با نمایشگر ۹.۷ اینچی خواهند بود.

گلکسی A8

این موضوع از طریق سازمان WiFi Alliance لو رفته است که وظیفه‌ی بررسی و تایید استانداردهای لازم وای‌فای در محصولات مجهز به این تکنولوژی را بر عهده دارد.

طبق گزارش‌های منتشر شده، دستگاه‌های نامبرده در مراحل تست هستند تا در صورتی که با بروز مشکلی مواجه نشدند آپدیت اندروید 7 برای این محصولات عرضه شود.

متاسفانه اطلاعات زیادی در مورد زمان عرضه‌ی آپدیت منتشر نشده است؛ اما می‌توان حدس زد در صورتی که آزمایش‌ها موفق باشند طی ۲ الی ۳ ماه آینده شاهد عرضه آپدیت اندروید 7 نوقا برای گوشی‌های هوشمند گلکسی ای 8 و گلکسی ای 9 پرو و دو تبلت ۸ و ۹.۷ اینچی تب E خواهیم بود.

منبع: GSMArena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر