;
coinex

شیائومی ردمی نوت 5 ای رسما از تاریخ 30 مرداد ماه عرضه می شود

شیائومی ردمی نوت 5 ای رسما از تاریخ 30 مرداد ماه عرضه می شودکمپانی شیائومی از طریق صفحه رسمی خود در وب سایت ویبو اعلام کرد که گوشی هوشمند شیائومی ردمی نوت 5 ای از 30 مرداد ماه (21 آگوست) عرضه خواهد شد. این گوشی هوشمند اخیرا تاییدیه TENAA را کسب کرده و تصاویری از آن نیز در وب سایت آن منتشر شد؛ بنابراین تقریبا می دانیم که باید انتظار چه دستگاهی را داشته باشیم.

اما از نظر مشخصات گوشی شیائومی ردمی نوت 5 ای باید گفت که این دستگاه در بازار میان رده رقابت خواهد کرد. ردمی نوت 5 ای در حقیقت نسخه جدیدتر شیائومی ردمی نوت 5 به شمار می رود. این گوشی هوشمند تماما از فلز ساخته می شود و به نظر می رسد که در نسخه های متعددی عرضه خواهد شد. بنابر شایعات اخیر، شیائومی قصد دارد گوشی های ردمی نوت 5 ای، ردمی نوت 5 ای پرایم / پرو را معرفی کند. مدل نوت 5 ای احتمالا بدون اسکنر اثر انگشت عرضه می شود؛ این در حالیست که نسخه پرایم / پرو از این قابلیت برخوردار می شود. علاوه بر این، این دو موبایل از لحاظ طراحی با هم یکسان خواهند بود، هر دو با پنل پشتی خمیده و سه دکمه خازنی همراه هستند و دکمه های فیزیکی این دو موبایل در لبه سمت راستی قرار دارد.

گفته می شود هر دو گوشی شیائومی ردمی نوت 5 ای و ردمی نوت 5 ای پرایم / پرو از نمایشگر 5.5 اینچی 720 با رزولوشن 1280 در 720 پیکسل و باتری 3000 میلی آمپر ساعتی برخوردار می شوند. هر دو دستگاه همراه با اندروید 7.1.1 نوقا و سیستم عامل شیائومی MIUI 9 عرضه خواهند شد. گوشی های ردمی نوت 5 ای، پرایم / پرو در ابعاد 153.1 در 76.3 در 7.3 میلی متر ساخته شده و 150 گرم وزن دارند. البته این موارد، شباهت های این موبایل های هوشمند را نشان می دهند. گوشی شیائومی ردمی نوت 5 ای از تراشه کوالکوم اسنپدراگون 425 و رم 2 گیگابایتی برخوردار می شود؛ این در حالیست که مدل پرایم / پرو با تراشه اسنپدراگون 435 و رم 3 گیگابایتی همراه است. ردمی نوت 5 ای به حافظه داخلی 16 گیگابایتی مجهز می شود؛ اما نسخه پرایم / پرو از حافظه 32 گیگابایتی بهره مند خواهد شد. میزان حافظه این دو موبایل با نصب میکرو اس دی کارت افزایش می یابد. ردمی نوت 5A همچنین از دوربین اصلی 13 و دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی برخوردار می شود. مدل پرایم / پرو نیز با دوربین اصلی 16 و دوربین سلفی 13 مگاپیکسلی همراه خواهد شد.

.

منبع: androidheadlines

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر