;
coinex

تعداد ساعت‌های اپل واچ موجود در بازار امسال به بیش از 15 میلیون دستگاه می‌رسد!

تعداد ساعت‌های اپل واچ موجود در بازار امسال به بیش از 12 میلیون دستگاه می‌رسد!اپل واچ 3، ساعت جدید اپل، قرار است که تا آخر سال 2017 با قابلیت اتصال LTE وارد بازار شود؛ این فناوری می‌تواند میزان فروش این گجت پیشرفته را تا حد زیادی افزایش دهد.

طبق گزارش‌های منتشر شده توسط شرکت اپل، این سازنده از سال 2015 که پروسه فروش ساعت‌های هوشمند خود را آغاز کرد، تا به امروز در حدود 10 میلیون ساعت هوشمند را فروخته است. منابع مرتبط با خط تولید این سازنده آمریکایی انتظار دارند که اپل بتواند در سه ماهه چهارم سال میلادی جاری تعداد 5 میلیون دستگاه دیگر از ساعت‌های خود را در اختیار کاربران بگذارد و از این طریق تعداد ساعت‌های فروش رفته خود را به 15 میلیون دستگاه افزایش دهد.

گفته شده است که نسل سوم ساعت‌های اپل واچ به قابلیت LTE مجهز هستند؛ اگر که این مطلب صحت داشته باشد، می‌توان انتظار داشت که این ساعت‌ها عملکرد سریع‌تری داشته باشند، نرم افزارهای بیشتری را پشتیبانی کنند و علاوه بر این بدون نیاز به همگام سازی با یک آیفون خدمات بیشتری را در اختیار کاربران بگذارند. توانایی‌های جدید اپل واچ باعث شده است که منتقدان تخمین بزنند که تعداد ساعت‌هایی که از سری اپل واچ در سال 2018 در سرتاسر جهان به فروش می‌رسد، به 20 میلیون دستگاه افزایش یابد.

ظاهرا ساعت‌های جدید اپل هنوز هم نمی‌توانند نرم افزارهای اندروید را پشتیبانی کنند به همین دلیل کاربران این سیستم عامل نمی‌توانند نحوه استفاده از خدمات این محصول را تجربه کنند. در حال حاظر اما و اگرهای زیادی در سایت‌های خبری در مورد اپل واچ 3 وجود دارد، به همین دلیل باید منتظر بمانیم و ببینیم که کوپرتینو در ماه آینده می‌خواهد با چه محصولی از کاربران خود استقبال کند. طبق اطلاعات موجود کوپرتینو تصمیم دارد که در ماه آینده یک رویداد رسانه‌ای برگزار کند و در آن از آیفون 8، گوشی جدید خود، و ساعت هوشمند اپل واچ 3 در کنار یکدیگر رونمایی کند.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر