;
coinex

آمازون پیش فروش اسنشال PH-1 را آغاز کرد

آمازون پیش فروش اسنشال PH-1 را آغاز کردآمازون اعلام کرده است که پیش‌فروش گوشی هوشمند اسنشال PH-1 ‌را شروع کرده و این محصول را از دهم شهریور عرضه خواهد کرد. با تکراتو همراه شوید.

اسنشال PH-1 نام گوشی هوشمندی است که توسط کمپانی اندی رابین ساخته شده است؛ شخصی که وی را پدر اندروید می‌خوانند. پس از معرفی این تلفن هوشمند طی هفته‌های گذشته، حال زمان آن فرا رسیده است که پیش‌فروش این محصول آغاز شده و کم کم به زمان عرضه‌ی این محصول نزدیک شویم.

سایت آمازون نیز در این راستا اقدام به آغاز پیش‌فروش گوشی هوشمند اسنشال PH-1 کرده است. در صورتی که اقدام به خرید این محصول کنید طبق گفته‌ی سایت آمازون، دهم شهریور گوشی هوشمند برای شما ارسال خواهد شد.

البته مشخص نیست که آیا زمان عرضه‌ی جهانی اسنشال PH-1 درواقع دهم شهریور باشد یا تنها به کسانی تحویل داده شود که گوشی هوشمند را پیش‌خرید کرده باشند. کمپانی اسنشال گفته است کسانی که نسبت به پیش‌خرید اولین گوشی هوشمند این کمپانی اقدام کرده‌اند از هفته‌ی آینده اسنشال PH-1 را برای آنها ارسال خواهد شد.

اپراتور اسپرینت نیز اعلام کرده است که می‌خواهد گوشی‌های پیش‌خرید شده را نهایتا تا انتهای ماه آگوست برای کاربران ارسال کند. متاسفانه هنوز زمان دقیقی برای عرضه‌ی این تلفن هوشمند مشخص نشده است و نمی‌دانیم چه زمانی باید منتظر عرضه‌ی این محصول باشیم.

اسنشال PH-1 در دو رنگ سیاه و سفید عرضه می‌شود. نسخه‌ی سفید رنگ این محصول در سایت آمازون به قیمت ۶۹۱ دلار لیست شده و رنگ مشکی نیز از قیمت ۶۹۹ دلار بهره می‌برد. این تلفن هوشمند از یک نمایشگر ۵.۷۱ اینچی LTPS IPS LCD برخوردار است. در جلوی تلفن هوشمند می‌توان یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد و در پشت نیز از یک ترکیب دوربین دوگانه استفاده شده است.

این ترکیب دوربین دوگانه مجهز به دو سنسور ۱۳ مگاپیکسلی با نسبت کانونی f/1.9 است که از قابلیت‌هایی مانند فوکوس خودکار لیزری و تشخیص فاز بهره می‌برد.

از دیگر امکانات اسنشال PH-1 می‌توان به تراشه اسنپدراگون ۸۳۵ اشاره کرد. این تلفن هوشمند از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه ذخیره‌سازی برخوردار است. باتری با ظرفیت ۳۰۴۰ میلی‌آمپرساعت وظیفه تامین انرژی را بر عهده دارد.

از ویژگی‌هایی که اسنشال PH-1 به همراه دارد ماژولار بودن آن است. کمپانی اسنشیال گفته که می‌خواهد هر چند ماه یک لوازم جانبی یا ماژول را برای این محصول عرضه کند که اولین ماژول، یک دوربین ۳۶۰ درجه‌ای خواهد بود.

.

منبع: Androidheadline

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر