;
coinex

نسخه جدید اینستاگرام از ارسال عکس و ویدیو در دایرکت پشتیبانی می کند

اینطور که به نظر می رسد، اپلیکیشن شبکه اجتماعی اینستاگرام که تحت تملک فیسبوک قرار دارد، هر هفته یک ویژگی جدید را به برنامه اضافه می کند. نسخه جدید اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد که در قسمت دایکرت، عکس و ویدیو نیز به اشتراک بگذارند.

امروز هم قابلیت دیگری به دایرکت اینستاگرام اضافه شده که اساسا قسمت سرویس پیام رسان یک به یک اینستاگرام به شمار می رود.

در نسخه جدید اینستاگرام (10.34) که در حال حاضر از طریق گوگل پلی استور و اپ استور در دسترس کاربران اندرویدی و iOS قرار دارد، کاربر می تواند با ویدئو و عکس روی پست های ویدیویی و عکسی اشتراک گذاری شده در دایرکت، پاسخ دهد.

جالب این است که همانند تصویر بالا، پاسخ شما به طور خودکار، یک استیکر از چیزی که به اشتراک گذاشته شده را به همراه خواهد داشت.

جالب این است که همانند تصویر بالا، پاسخ شما به طور خودکار، یک استیکر از چیزی که به اشتراک گذاشته شده را به همراه خواهد داشت.

کاربر همچنین می تواند برای پاسخ دادن از حالت اسپلیت اسکرین که صفحه نمایش را به دو نیم تقسیم می کند، استفاده کرده و آن استیکر را مطابق با سلیقه خود اصلاح کند.

کاربر همچنین می تواند برای پاسخ دادن از حالت اسپلیت اسکرین که صفحه نمایش را به دو نیم تقسیم می کند، استفاده کرده و آن استیکر را مطابق با سلیقه خود اصلاح کند. شما می توانید این کار را به سادگی و بعد از ظاهر شدن استیکر انجام بدهید. نمونه هایی از آن را در تصاویر مشاهده می کنید.

شما می توانید روی استیکرها بنویسید، طراحی کنید و یا افکت هایی را به آن اضافه کنید؛ حتی می توانید اندازه آن را نیز انتخاب کنید و تصمیم بگیرید که آن را در چه نقطه ای از تصویر قرار دهید.

اینستاگرام کار خود را به عنوان یک برنامه ی عکس محور شروع کرد؛ بنابراین به کار گیری این نوع از آپدیت ها کاملا منطقی به نظر می رسد؛ پس هیچ دلیلی وجود ندارد که آنها را به قسمت دایرکت نیز گسترش ندهد.

.

منبع: gsmarena

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر