;
coinex

طراحی وان پلاس 5 تی آشکار شد؛ نمایشگر بدون حاشیه شگفت انگیزی خودنمایی می‌کند

طراحی وان پلاس 5 تی
طراحی وان پلاس 5 تی (Oneplus 5T) به بیرون درز کرد و گوشی هوشمندی را به نمایش گذاشت که دارای نمایشگر بدون حاشیه است.

وان پلاس یک برند گوشی ساز منحصر به فرد چینی است؛ چرا که این کمپانی در طول یکسال، یک یا دو مدل از گوشی‌های هوشمند خود را معرفی و به بازار عرضه می‌کند و این تفاوت آن را با دیگر برندهای این صنعت نشان می‌دهد.

آخرین محصول این کمپانی البته قبل از وان پلاس 5، گوشی هوشمند وان پلاس 3 بود که از فروش خوبی برخوردار شد. به دنبال آن وان پلاس 5 وارد بازار گردید و توانست تا محبوبیت خوبی در بین کاربران پیدا کند و اکنون نوبت به وان پلاس 5 تی رسیده است.

طراحی وان پلاس 5 تی

به تازگی طراحی وان پلاس 5 تی در فضای آنلاین خودی نشان داد. یکی از مهمترین ویژگی‌های طراحی این گوشی هوشمند نمایشگر بدون حاشیه آن است که چه در رنگبندی، مشخصات و یا ظاهر آن، مافوق سامسونگ گلکسی اس 8 قرار می‌گیرد.

این تنها طراحی وان پلاس 5 تی نخواهد بود که تغییر می‌کند، بلکه همه چیز متفاوت‌تر خواهد بود. وان پلاس برای مدل جدید خود نمایشگر بدون حاشیه‌ ای را در نظر گرفته است. این دستگاه که به زودی وارد بازار خواهد شد، باید بتواند با بزرگانی همچون گلکسی نوت 8 سامسونگ، هواوی میت 10 و همچنین آیفون 8 اپل رقابت کند. وان پلاس 5T نسخه ارتقا یافته‌ای از گوشی وان پلاس 5 است.

طراحی وان پلاس 5 تی

گفته می‌شود که در طراحی وان پلاس 5 تی به منظور تصابق با نمایشگر تمام صفحه آن، اسکنر اثر انگشت پنل جلویی حذف خواهد شد. شایعات نشان می‌دهند که این دستگاه قدرت خود را از پردازنده اسنپدراگون 836 تامین خواهد کرد و 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم دارد. یکی از جذابترین چیزهایی که در لیست مشخصات وان پلاس 5 تی مشاهده خواهد شد، دوربین دوگانه آن است و البته استایل جدیدی که وان پلاس آن را ارائه خواهد داد. هنوز تاریخ دقیقی برای عرضه آن مشخص نشده است.

منبع: igeekphone

ارسال برای دوستان در: واتساپ | تلگرام |






ارسال نظر